Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Mitsubishi i Isuzu na Pikniku Matsuri
kalendarz 05/07 2023

Mitsubishi i Isuzu na Pikniku Matsuri

Wydarzenia / Mitsubishi / Isuzu

W czerwcu w warszawskim Służewskim Domu Kultury odbyła się największa w Warszawie impreza mająca na celu popularyzację kultury Japonii – Matsuri.

20 000 osób obejrzało ekspozycję Astara Poland, która reprezentuje marki Mitsubishi i Isuzu. Odwiedzający mogli zobaczyć dwa najnowsze modele - Mitsubishi ASX i Isuzu D-MAX.

Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską organizowany jest przez Ambasadę Japonii w Polsce oraz kilka organizacji z Kraju Kwitnącej Wiśni działających w naszym kraju. Impreza odbyła się już po raz ósmy i miała w  tym roku na celu uczczenie ponad 100-lecia stosunków dyplomatycznych między Polską a Japonią.

Japońskie firmy i marki działające w Polsce, takie jak Mitsubishi Motors, czy Isuzu Motor oraz inicjatywy związane z kulturą japońską zapraszane są do udziału w charakterze sponsorów  w celu prezentacji swoich produktów zwiedzającym, którzy dzięki temu mogą skorzystać z oferty i pokazów japońskich restauracji, stowarzyszeń sportowych, marek motoryzacyjnych, szkół językowych czy mistrzów rękodzieła artystycznego.  Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny i każdy może wziąć w nim udział. W tym roku na pikniku pojawiło się aż 20 000 miłośników Japonii, w tym wiele rodzin z dziećmi, skuszonych licznymi atrakcjami dla najmłodszych.

„W tym roku po raz pierwszy pojawiliśmy się na Matsuri jako firma astara, która reprezentuje w Polsce dwie japońskie marki: Mitsubishi i Isuzu. Pod jednym wspólnym namiotem zaprezentowaliśmy dwa modele – nowy SUV Mitsubishi ASX i pickup Isuzu D-MAX. To była dobra okazja, aby przedstawić nową markę astara i przypomnieć tak wielkiej rzeszy Warszawiaków o japońskim dziedzictwie Mitsubishi i Isuzu. Taka forma ekspozycji i charakter imprezy pozwolił także odwiedzającym i potencjalnym klientom na swobodne zapoznanie z autami w zupełnie innej scenerii, niż typowy salon.” – podkreśliła Małgorzata Kardynia, specjalistka do spraw marketingu, odpowiedzialna za organizację wydarzenia z ramienia firmy astara Poland./oprac. ns/

źródło: Astara Poland


Tagi:
Astara, Astara Poland, Matsuri, piknik Matsuri, Mitsubishi, Isuzu, Mitsubishi ASX, Isuzu D-MAX

Zobacz podobne artykuły:

Klienci ocenili Mitsubishi
kalendarz 17/02 2024

Klienci ocenili Mitsubishi

Wiadomości / News

2024.02.17

7500 klientów oceniło obsługę w polskich salonach i serwisach Mitsubishi.
Audi Q6 e-tron - „Niczym garnitur szyty na miarę”
kalendarz 09/02 2024

Audi Q6 e-tron - „Niczym garnitur szyty na miarę”

Wiadomości / Wydarzenia

2024.02.09

Designer Marco dos Santos opowiada o oklejaniu prototypów Audi.
Mitsubishi Eclipse i Turniej Czterech Skoczni
kalendarz 07/02 2024

Mitsubishi Eclipse i Turniej Czterech Skoczni

Wiadomości / News

2024.02.07

Na podium podczas zawodów stanął również Mitsubishi Eclipse Cross Plug-in Hybrid.
Najnowsze artykuły:
 Kary za cofanie liczników są surowe, ale... nie działają!

Kary za cofanie liczników są surowe, ale... nie działają!

Wiadomości / Gorące tematy

2024.02.26

Niestety nawet tak zaostrzone prawo jest bezsilne, ponieważ...
Dziwny kamuflaż Lamborghini

Dziwny kamuflaż Lamborghini

Wiadomości / News

2024.02.25

Prototyp nowego Lamborghini testowany jest w niecodziennym maskowaniu.
Śmiertelne potrącenie dwulatka

Śmiertelne potrącenie dwulatka

Wiadomości / News

2024.02.25

Policja poszukuje świadków zdarzenia.