Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Hyundai Tucson N Line – Bojowy… z wyglądu
kalendarz 11/05 2019

Hyundai Tucson N Line – Bojowy… z wyglądu

Hyundai / Nowości

Tucson N Line jest pierwszym SUV-em Hyundaia w sportowej stylizacji.

Na początek trzeba stonować nieco oczekiwania tych, którzy być może zbyt wiele sobie obiecują po atletycznym wyglądzie auta. Producent zdecydowanie skupił się na wyglądzie niż na osiągach, choć Tucson w wersji N Line dostępny jest tylko z dwoma najmocniejszymi silnikami.

Samochód można poznać po przeprojektowanych zderzakach i wlocie powietrza z ciemnym siatkowym wypełnieniem, obramowanym ciemnym chromem. Uwagę zwracają również ciemne 19-calowe felgi aluminiowe, obudowy lusterek bocznych i tylny spoiler w błyszczącej czerni. Ponadto przednie reflektory z czarnym wypełnieniem, dodatkowo światła do jazdy dziennej LED oraz przyciemnione ramki szyb z klamkami w kolorze nadwozia.

We wnętrzu natomiast fotele z wykończeniem skórzano-zamszowym sygnowanym logo N oraz czerwonymi szwami na kierownicy i siedzeniach. Aluminiowe nakładki na pedałach i obszyta skórą dźwignia zmiany biegów N z czerwonym akcentem również są elementami tej wersji.

Jak zapewnia producent, Tucson N Line otrzymał udoskonalone wspomaganie kierownicy (MDPS) i poprawione ustawienia zawieszenia, co pozwoli na bardziej dynamiczną jazdę. Sprężyny zawieszenia zapewniają o 5 proc. większą sztywność z tyłu i o 8 proc. więcej z przodu, zaś zmiany w oprogramowaniu układu kierowniczego dają bardziej bezpośrednie wyczucie auta.

Tucson N Line został zaprojektowany, testowany i zbudowany w Europie. Nabywcy mają do wyboru dwa silniki – benzynowy 1.6 T-GDI (177 KM) oraz wysokoprężny 2.0 CRDI (185 KM), a także dziewięć kolorów nadwozia. Odmiana 177-konna kosztuje 131 900 zł (w przypadku wersji 4x4 144 900 zł) oraz 152 900 zł w przypadku wersji 2.0 CRDI 4WD (185 KM).  

Wraz z debiutem Tucsona w wersji N Line, Hyundai rozszerzył również gamę odmian hybrydowych dla tego modelu. Teraz 48-woltowy układ Mild Hybrid dostępny jest także z silnikiem wysokoprężnym 1.6 CRDi o mocy 136 KM, oferującym mniejsze - do 7 proc. zużycie paliwa i emisji CO2. Napęd tego typu składa się z 48-woltowego polimerowego akumulatora litowo-jonowego o mocy 0,44 kW/h, rozrusznika Mild Hybrid (MHSG), konwertera niskiego napięcia (LDC) oraz falownika.

Norbert Szwarc
Foto: Hyundai


Tagi:
Hyundai, Hyundai Tucson, Hyundai Tucson N Line, Mild Hybrid

Zobacz podobne artykuły:

Audi A4 – Szybki lifting
kalendarz 24/05 2019

Audi A4 – Szybki lifting

Prezentacje / Nowości

2019.05.24

To już drugi lifting A4 w jego czteroletniej obecności na rynku. W ubiegłym roku również poddano model subtelnym zmianom.
Hyundai i Rimac Automobili – wspólne plany
kalendarz 22/05 2019

Hyundai i Rimac Automobili – wspólne plany

Wiadomości / News

2019.05.22

Firmy będą współpracować nad prototypami samochodów elektrycznych i wodorowych, które zostaną zaprezentowane do 2020 r.
 BMW serii 1 – Decydująca zmiana
kalendarz 20/05 2019

BMW serii 1 – Decydująca zmiana

Prezentacje / Nowości

2019.05.20

BMW kończy z napędem tylnej osi serii 1. Podobnie jak inne kompaktowe modele, samochód będzie dostępny z napędem na przód.
Najnowsze artykuły:
Co trzeci używany pojazd przeznaczony na sprzedaż z odnotowaną szkodą

Co trzeci używany pojazd przeznaczony na sprzedaż z odnotowaną szkodą

Używane

2019.05.27

Historia pojazdu nie pozostawia złudzeń.
Zużyta opona zimowa nie staje się całoroczną

Zużyta opona zimowa nie staje się całoroczną

Warsztat / Porady

2019.05.27

Czy latem można jeździć na zimówkach?
Grand Prix Monako – Triumf Hamiltona

Grand Prix Monako – Triumf Hamiltona

Wiadomości / Moto sport

2019.05.26

Pierwsze w tym sezonie zwycięstwo bez dubletu Mercedesa.

Bądź na bieżaco! Zapisz się do newslettera.