Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Hyundai Tucson N Line – Bojowy… z wyglądu
kalendarz 11/05 2019

Hyundai Tucson N Line – Bojowy… z wyglądu

Hyundai / Nowości

Tucson N Line jest pierwszym SUV-em Hyundaia w sportowej stylizacji.

Na początek trzeba stonować nieco oczekiwania tych, którzy być może zbyt wiele sobie obiecują po atletycznym wyglądzie auta. Producent zdecydowanie skupił się na wyglądzie niż na osiągach, choć Tucson w wersji N Line dostępny jest tylko z dwoma najmocniejszymi silnikami.

Samochód można poznać po przeprojektowanych zderzakach i wlocie powietrza z ciemnym siatkowym wypełnieniem, obramowanym ciemnym chromem. Uwagę zwracają również ciemne 19-calowe felgi aluminiowe, obudowy lusterek bocznych i tylny spoiler w błyszczącej czerni. Ponadto przednie reflektory z czarnym wypełnieniem, dodatkowo światła do jazdy dziennej LED oraz przyciemnione ramki szyb z klamkami w kolorze nadwozia.

We wnętrzu natomiast fotele z wykończeniem skórzano-zamszowym sygnowanym logo N oraz czerwonymi szwami na kierownicy i siedzeniach. Aluminiowe nakładki na pedałach i obszyta skórą dźwignia zmiany biegów N z czerwonym akcentem również są elementami tej wersji.

Jak zapewnia producent, Tucson N Line otrzymał udoskonalone wspomaganie kierownicy (MDPS) i poprawione ustawienia zawieszenia, co pozwoli na bardziej dynamiczną jazdę. Sprężyny zawieszenia zapewniają o 5 proc. większą sztywność z tyłu i o 8 proc. więcej z przodu, zaś zmiany w oprogramowaniu układu kierowniczego dają bardziej bezpośrednie wyczucie auta.

Tucson N Line został zaprojektowany, testowany i zbudowany w Europie. Nabywcy mają do wyboru dwa silniki – benzynowy 1.6 T-GDI (177 KM) oraz wysokoprężny 2.0 CRDI (185 KM), a także dziewięć kolorów nadwozia. Odmiana 177-konna kosztuje 131 900 zł (w przypadku wersji 4x4 144 900 zł) oraz 152 900 zł w przypadku wersji 2.0 CRDI 4WD (185 KM).  

Wraz z debiutem Tucsona w wersji N Line, Hyundai rozszerzył również gamę odmian hybrydowych dla tego modelu. Teraz 48-woltowy układ Mild Hybrid dostępny jest także z silnikiem wysokoprężnym 1.6 CRDi o mocy 136 KM, oferującym mniejsze - do 7 proc. zużycie paliwa i emisji CO2. Napęd tego typu składa się z 48-woltowego polimerowego akumulatora litowo-jonowego o mocy 0,44 kW/h, rozrusznika Mild Hybrid (MHSG), konwertera niskiego napięcia (LDC) oraz falownika.

Norbert Szwarc
Foto: Hyundai


Tagi:
Hyundai, Hyundai Tucson, Hyundai Tucson N Line, Mild Hybrid

Zobacz podobne artykuły:

 Ruszyła produkcja nowego Hyundaia i10 N Line
kalendarz 28/06 2020

Ruszyła produkcja nowego Hyundaia i10 N Line

Wiadomości / News

2020.06.28

Z linii produkcyjnej fabryki Hyundaia w İzmit w Turcji zjechały pierwsze egzemplarze modelu i10 N Line.
VW Arteon / VW Arteon Shooting Brake – Powiew świeżości
kalendarz 25/06 2020

VW Arteon / VW Arteon Shooting Brake – Powiew świeżości

Prezentacje / Nowości

2020.06.25

Arteon doczekał się liftingu a także nowej wersji Shooting Brake oraz napędu hybrydowego.
Elektryczne Hyundaie we flotach służb w Europie
kalendarz 22/06 2020

Elektryczne Hyundaie we flotach służb w Europie

Wiadomości / News

2020.06.22

Europejskie służby mundurowe coraz częściej korzystają z aut elektrycznych.
Najnowsze artykuły:
 Blisko 120 aut na otwarcie sezonu WSMP

Blisko 120 aut na otwarcie sezonu WSMP

Wiadomości / Moto sport

2020.07.04

Inauguracja sezonu Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski zapowiada się ekscytująco - Gosia Rdest, Robert Lukas i Mateusz Lisowski to największe gwiazdy weekendu na Torze Poznań.
Rusza sezon kartingowy 2020

Rusza sezon kartingowy 2020

Wiadomości / Moto sport

2020.07.03

Po długich miesiącach oczekiwania wreszcie rusza sezon kartingowy w Polsce.
„Historie Alfy Romeo” - rozdział dziesiąty

„Historie Alfy Romeo” - rozdział dziesiąty

Moto fanatyk

2020.07.03

Giulia i Stelvio reprezentujące 110 lat włoskiej doskonałości.

Bądź na bieżaco! Zapisz się do newslettera.