Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Z kratką i bez VAT-u
kalendarz 26/11 2013

Z kratką i bez VAT-u

Wiadomości / News

Volvo Auto Polska przygotowało nową kampanię sprzedażową.

Od 1 stycznia przyszłego roku homologacja ciężarowa N1 umożliwi odliczanie całej wysokości podatku VAT od pełnej wartości pojazdu i od paliwa.

Wszystkie przesłanki wskazują na to, że czeka nas okres przejściowy, kiedy na kilka tygodni powrócą stare zasady odliczania podatku VAT. Będą one dla przedsiębiorców znacznie korzystniejsze, niż przepisy obowiązujące obecnie. Przedsiębiorcy kupujący samochód z homologacją ciężarową N1 będą mogli odliczyć podatek VAT od całej wartości pojazdu oraz od paliwa. Dlatego z odpowiednim wyprzedzeniem przeprowadziliśmy proces homologacyjny dla wybranych modeli i zaczynamy przyjmować zamówienia na te samochody – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Auto Polska.

Homologację ciężarową N1 spełniają modele, które stanowią obecnie ponad 80 proc. sprzedaży Volvo w Polsce. Są to modele: V40, V60 i V70 oraz XC60, XC70 i XC90. Dwa pierwsze z nich będą rejestrowane jako auta czteroosobowe. Pozostałe będą rejestrowane jako samochody pięcioosobowe. Klienci będą mogli wybrać kratkę dopasowaną do koloru tapicerki: czarną lub beżową. Auta będą posiadały wymagane europejskie potwierdzenia zgodności.

To jedna z najważniejszych akcji marketingowych, jakie przeprowadzaliśmy w ostatnich latach. Zachęcamy klientów firmowych do korzystnego zakupu samochodu z tzw. kratką i wykorzystanie okresu przejściowego w przepisach dotyczących VAT. W naszej kampanii wykorzystaliśmy postać Szkota, który kojarzy się z oszczędnością, a także z kratą. Podkreślamy też, że nasza akcja dotyczy samochodów z rocznika 2014. Oprócz możliwość odliczenia VAT, klienci firmowi mogą skorzystać także ze wszystkich atrakcyjnych ofert handlowych, które łączą się z akcją VAT  – mówi Mariusz Nycz, dyrektor marketingu Volvo Auto Polska.

 źródło: Volvo
 

Zobacz podobne artykuły:

Nissany już wkrótce tylko elektryczne
kalendarz 28/03 2024

Nissany już wkrótce tylko elektryczne

Wiadomości / News

2024.03.28

Nissan wkrótce przestawi się w Europie na sprzedaż wyłącznie samochodów elektrycznych
"GARDEN OF IDEAS" PODCZAS MILAN DESIGN WEEK 2024
kalendarz 28/03 2024

"GARDEN OF IDEAS" PODCZAS MILAN DESIGN WEEK 2024

Wiadomości / News

2024.03.28

Honda będzie główną atrakcją imprezy "Garden of Ideas" organizowanej przez Vanity Fair Italia podczas Milan Design Week w dniach 16-21 kwietnia.
Nowy SUV Citroena
kalendarz 26/03 2024

Nowy SUV Citroena

Wiadomości / News

2024.03.26

Citroen Basalt to nowa propozycja francuskiej marki, ale…
Najnowsze artykuły:
 Holowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli

Holowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli

Finanse / Ubezpieczenia

2024.03.28

W ubiegłym roku motocykliści najczęściej potrzebowali pomocy assistance w związku z awarią motocykla w czasie jazdy.
Rajd Safari - Kajetanowicz liderem w WRC2

Rajd Safari - Kajetanowicz liderem w WRC2

Wiadomości / Moto sport

2024.03.28

Kajetan Kajetanowicz i Maciej Szczepaniak wygrali pierwszy OS Kasarani w kategorii WRC2 Challenger.
Nissany już wkrótce tylko elektryczne

Nissany już wkrótce tylko elektryczne

Wiadomości / News

2024.03.28

Nissan wkrótce przestawi się w Europie na sprzedaż wyłącznie samochodów elektrycznych