Skoda partnerem Tour de France do 2018 r
Wiadomości / News / Skoda
Czeski producent przedłużył współpracę z organizatorami Tour de France na kolejne pięć lat.
Skoda będzie nadal partner imprezy i dostawcą samochodów dla jej organizatorów. Umowa na lata 2014-2018 została podpisana w trakcie salonu genewskiego pomiędzy Skodą a firmą Amaury Sport Organisation.
Oprócz wsparcia dla Tour de France, najbardziej znanego wyścigu kolarskiego na świecie, Skoda będzie również sponsorem takich imprez jak La Vuelta, w który firma angażuje się od 2011 r. oraz ośmiu innych imprez o charakterze międzynarodowym, które są częścią umowy między Skodą i ASO.
„Poprzez nasz udział w Tour de France oraz innych znanych wyścigach, potwierdzamy nasze zaangażowanie w kolarstwo” - mówi Prezes Zarządu Skody, prof. Winfried Vahland. „Skoda planuje w najbliższych latach dalszy rozwój, dzięki zakrojonej na szeroką skalę kampanii nowych modeli. Nasza silna obecność w wyścigach kolarskich wspiera długoterminową i międzynarodową strategię budowania świadomości marki. Co więcej, nasze zaangażowanie w kolarstwo odzwierciedla niemal 119-letnią tradycję firmy”.
Dlaczego Skoda tam mocno angażuje się w tego typu imprezy? Rowery były początkowo podstawą działalności założycieli firmy - Václava Laurina i Václava Klementa w 1895 r.
„Skoda jest silnym i wiarygodnym partnerem międzynarodowych imprez kolarskich od dziesięciu lat. Osobiście uważam, że moja Skoda podczas wyścigu jest czymś więcej niż tylko samochodem - to moje biuro i miejsce, gdzie spędzam większość mojego dnia” - powiedział Christian Prudhomme, dyrektor ASO odpowiedzialny za kolarstwo oraz za wyścig Tour de France. „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że będziemy kontynuować naszą udaną współpracę z dynamicznie rozwijającą się marką w ciągu najbliższych pięciu lat”.
Czeski producent samochodów jest oficjalnym partnerem, oficjalnym dostawcą samochodów oraz sponsorem White Jersey w Tour de France od 2004 roku. „Trzecia największa impreza sportowa na świecie to dla nas wyjątkowa okazja, aby przedstawić markę i modele globalnej publiczności” - mówi Werner Eichhorn, Członek Zarządu Skody ds. Sprzedaży i Marketingu.
W ubiegłym roku około 12 mln fanów wyścigów rowerowych dopingowało kolarzy na trasie Tour de France, a przed telewizorami kolejne 1,4 mld widzów. Każdego roku ponad 200 modeli Skody pokonuje 2,8 mln km podczas najważniejszej imprezy rowerowej we Francji. Obok hokeja na lodzie, kolarstwo jest najważniejszym filarem strategii międzynarodowego sponsoringu Skody.
Dodajmy, że Skoda sama oferuje także rowery i akcesoria rowerowe. Aktualna kolekcja rowerów tej marki składa się z dziesięciu modeli.
źródło: Skoda
Zobacz podobne artykuły:
Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy
Wiadomości / News
2024.04.16
Premiery BMW podczas Święta Motoryzacji
Wiadomości / News
2024.04.15
Nie żyje Paolo Pininfarina
Wiadomości / News
2024.04.14
Tajemniczy prototyp Peugeota
Prezentacje / Concept Cars
2024.04.18
52. Rajd Świdnicki - powroty i niespodzianki
Wiadomości / Moto sport
2024.04.17
Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy
Wiadomości / News
2024.04.16