Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Renault partnerem klubu Paris Saint-Germain
kalendarz 16/07 2018

Renault partnerem klubu Paris Saint-Germain

News / Renault

Klub Paris Saint-Germain i firma Renault podpisały umowę o współpracy podczas trzech najbliższych sezonów piłkarskich.

Partnerzy będą wspólnie realizować szeroko zakrojone kampanie reklamowe we Francji i za granicą. Będą również obecni w mediach społecznościowych. Dlatego też 60 mln fanów klubu może spodziewać się zaskakujących i wciągających treści w sieciach społecznościowych.

Marc Armstrong, dyrektor ds. sponsoringu Paris Saint-Germain, oświadczył: „Cieszymy się, że marka Renault wybrała nasz klub, by wejść do wielkiej piłkarskiej rodziny. Jesteśmy dumni, że nazwa klubu będzie kojarzona z jedną z najświetniejszych firm przemysłowych we Francji. Renault zajmie wyjątkowe miejsce wśród naszych partnerów. Z niecierpliwością czekamy na współpracę już w tym sezonie, by zobaczyć naszych piłkarzy w słynnych reklamachFrench Touch Renault”.

Philippe Buros, dyrektor handlowy Grupy Renault na Francję, powiedział: „Bardzo się cieszymy, że nasza marka będzie kojarzona z klubem Paris Saint-Germain, który przyczynia się do promowania Paryża i Francji na całym świecie. Ta istotna dla nas współpraca otwiera przed nami wiele nowych możliwości zarówno we Francji jak i za granicą, z korzyścią dla naszych klientów i naszej sieci sprzedaży”.

Przypomnijmy, że klub piłkarski Paris Saint-Germain został założony w 1970 r. W 2011 r. został wykupiony przez fundusz Qatar Sports Investments. Po zmianach stał się jednym z największych klubów piłkarskich i jedną z największych sportowych marek na świecie. Klub ponownie postawił na Paryż zgodnie z filozofią "jedno miasto, jeden klub. Wkrótce zostanie otwarty nowy ośrodek terningowo-szkoleniowy./oprac. ns/

źródło: Renault


Tagi:
Renault, klub Paris Saint-Germain

Zobacz podobne artykuły:

Stoisko Citroëna nagrodzone Creativity Award na Geneva Motor Show 2019
kalendarz 26/03 2019

Stoisko Citroëna nagrodzone Creativity Award na Geneva Motor Show 2019

Wiadomości / News

2019.03.26

„La Maison Citroën” uznano najlepszą przestrzenią wystawową podczas Salonu Samochodowego w Genewie.
Lancia Aurelia B20GT 1953 r. do kupienia
kalendarz 26/03 2019

Lancia Aurelia B20GT 1953 r. do kupienia

Wiadomości / News

2019.03.26

Lancia wyprodukowała tylko 720 egzemplarzy serii III, a ta Aurelia B20GT jest jednym z nich.
Lexus LC Convertible - co wiadomo?
kalendarz 25/03 2019

Lexus LC Convertible - co wiadomo?

Wiadomości / News

2019.03.25

Chociaż Lexus ma doświadczenie w budowaniu kabrioletów, to od kilku lat producent nie oferuje samochodów tego typu.
Najnowsze artykuły:
ABC odszkodowania z OC - warto wiedzieć!

ABC odszkodowania z OC - warto wiedzieć!

Finanse / Ubezpieczenia

2019.03.26

Sprawca zdarzenia bez uprawnień do kierowania pojazdem - komu przysługuje odszkodowanie, kiedy ubezpieczycielowi przysługuje regres?
Stoisko Citroëna nagrodzone Creativity Award na Geneva Motor Show 2019

Stoisko Citroëna nagrodzone Creativity Award na Geneva Motor Show 2019

Wiadomości / News

2019.03.26

„La Maison Citroën” uznano najlepszą przestrzenią wystawową podczas Salonu Samochodowego w Genewie.
Lancia Aurelia B20GT 1953 r. do kupienia

Lancia Aurelia B20GT 1953 r. do kupienia

Wiadomości / News

2019.03.26

Lancia wyprodukowała tylko 720 egzemplarzy serii III, a ta Aurelia B20GT jest jednym z nich.

Bądź na bieżaco! Zapisz się do newslettera.