Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Przy wyborze ubezpieczenia komunikacyjnego wciąż najważniejsza jest cena
kalendarz 23/01 2014

Przy wyborze ubezpieczenia komunikacyjnego wciąż najważniejsza jest cena

Finanse / Ubezpieczenia

Coraz większa konkurencja oraz możliwości szybkiego porównania cen sprawiły, że ich poziom się wyrównał, a ubezpieczyciele szukają innych sposobów na przekonanie do siebie klientów.

Szczególnie agresywnie działają nowe firmy, które dopiero wchodzą do Polski i nie mają własnej bazy klientów. Starają się odbierać ich konkurencji, często zaniżając ceny.

 – Porównywarki ubezpieczeniowe, które zaczęły się pojawiać na rynku, powodują większą świadomość cen u klientów i pewnie też warunków ubezpieczenia. Aspekt cenowy ciągle dominuje na rynku w decyzjach podejmowanych o wyborze ubezpieczenia, jednak aspekt jakości i tego, co otrzymuje ubezpieczony w ramach tego pakietu ubezpieczeniowego, jest też coraz ważniejszy – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Marcin Mekler z firmy Sollers Consulting,

By poprawić wizerunek w oczach kierowców, wielu ubezpieczycieli unowocześnia swoje systemy likwidacji szkód. Szybka likwidacja szkody z polisy sprawcy to szansa na pozyskanie nowego klienta. Na wdrożenie nowego systemu likwidacji szkód zdecydowała się m.in. Warta. W firmie trwa obecnie pilotaż systemu.

Jest to kompleksowa platforma obsługi likwidacji szkód, która ma za zadanie usprawnić przede wszystkim procesy po stronie ubezpieczyciela i zapewnić, żeby kierowcy, którzy zgłaszają szkody, zarówno z ubezpieczeń OC, jak i AC, byli obsługiwani szybciej i przede wszystkim, żeby poprawić efektywność – mówi Marcin Mekler z firmy Sollers Consulting. 

Ubezpieczyciel nie ujawnia o ile proces likwidacji zostanie przyspieszony, ale – jak mówi Mekler – przełoży się to na zauważalny wzrost jakości po stronie obsługi klientów. Warta liczy na to, że klienci docenią zmiany.

 – Klienci coraz bardziej zwracają uwagę na jakość obsługi, nie tylko na cenę ubezpieczenia. Bo im bardziej ceny są porównywalne, a konkurencja na rynku jest dosyć duża, tym bardziej też klienci patrzą właśnie na jakość obsługi – uważa Mekler. 
 
 źródło: Newseria

Zobacz podobne artykuły:

 Jeździsz na zimówkach latem? Mogą być problemy z ubezpieczeniem
kalendarz 26/06 2019

Jeździsz na zimówkach latem? Mogą być problemy z ubezpieczeniem

Finanse / Ubezpieczenia

2019.06.26

Za złe opony ubezpieczyciel może odmówić wypłacenia odszkodowania.
Nie tylko OC bije po kieszeni polskich kierowców
kalendarz 19/06 2019

Nie tylko OC bije po kieszeni polskich kierowców

Finanse / Ubezpieczenia

2019.06.19

44 proc. Polaków nie lubi kupować OC, a kolejne 24 proc. ankietowanych niechętnie płaci za ubezpieczenia nieobowiązkowe: AC, NNW i Assistance.
Na OC wydajemy nawet 40 proc. pensji
kalendarz 10/06 2019

Na OC wydajemy nawet 40 proc. pensji

Finanse / Ubezpieczenia

2019.06.10

Najwięcej na obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC wydają studenci, sportowcy i pracownicy działów IT. Najmniej emeryci, renciści, rolnicy oraz nauczyciele.
Najnowsze artykuły:
Grający w koszykówkę robot Toyoty pobił rekord Guinnessa

Grający w koszykówkę robot Toyoty pobił rekord Guinnessa

Wiadomości / Ciekawostki

2019.06.26

Robot CUE został opracowany przez pracowników Toyoty w ich wolnym czasie jako hobbystyczny projekt.
 Jeździsz na zimówkach latem? Mogą być problemy z ubezpieczeniem

Jeździsz na zimówkach latem? Mogą być problemy z ubezpieczeniem

Finanse / Ubezpieczenia

2019.06.26

Za złe opony ubezpieczyciel może odmówić wypłacenia odszkodowania.
Elektryczne Audi i Spider-Man

Elektryczne Audi i Spider-Man

Wiadomości / News

2019.06.26

Modele Audi e-tron, Audi A7 i Q8, pojawią się w najnowszym filmie wytwórni Sony Pictures „Spider-Man: Daleko do domu”.

Bądź na bieżaco! Zapisz się do newslettera.