Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Potwierdzenie jakości
kalendarz 28/06 2024

Potwierdzenie jakości

Honda / Nowości

Dostępny z w pełni hybrydowym układem napędowym e:HEV lub, po raz pierwszy na rynku europejskim, z układem hybrydowym plug-in e:PHEV stanowią mocny punkt modelu Hondy..

Samochód łączy zaawansowane rozwiązania i sportowe zalety, z których znana jest marka Honda, z najnowszymi systemami aktywnego wspomagania kierowcy i bezpieczeństwa biernego, co pozwoliło na uzyskanie wyjątkowej niezawodności, dynamiki i komfortu. Nacisk położony na wysoką jakość materiałów i tkanin w kabinie sprawia, że CR-V przesunął się w stronę segmentu premium.

CR-V jest oferowany z w pełni hybrydowym układem napędowym (e:HEV) lub – po raz pierwszy na rynku europejskim – z układem hybrydowym plug-in (e:PHEV). W obu wariantach zastosowano 2-litrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa, pracujący w cyklu Atkinsona, który zmodyfikowano w celu podwyższenia wydajności , kultury pracy i dynamicznych osiągów samochodu w każdej dostępnej wersji.
 

e:PHEV
Układ napędowy e:PHEV wykorzystuje te same lekkie i wydajne silniki elektryczne, znane z napędu e:HEV, którezapewniają imponujące przyspieszenie, szybkie ładowanie z zewnętrznego źródła energii  oraz bardzo dobry zasięg w trybie elektrycznym. CR-V plug-in oferuje możliwość przejechania 82 km w trybie napędu w pełni elektrycznego, co pozwoli na zrealizowanie  większości codziennych podróży korzystając wyłącznie z silników elektrycznych. Przy temperaturze akumulatora w okolicach 25 stopni Celsjusza, stan pełnego naładowania można osiągnąć w zaledwie 2,5 godziny, zaczynając od całkowicie rozładowanego akumulatora.

E:HEV
Samochód jest wyposażony w najbardziej zaawansowaną wersję wielokrotnie nagradzanego, w pełni hybrydowego układu napędowego e:HEV. Akumulator litowo-jonowy o dużej gęstości gromadzonej energii oraz dwa kompaktowe, lekkie silniki elektryczne współpracują z silnikiem benzynowym, umożliwiają płynne przełączanie pomiędzy trybami elektrycznym, hybrydowym i silnika spalinowego, dzięki czemu układ napędowy idealnie nadaje się do wszystkich scenariuszy jazdy.
Nowy model CR-V zachowuje swoją charakterystyczną sylwetkę, którą poddano ewolucji stylistycznej, zwiększającej atrakcyjność i rozpoznawalność modelu. Zmiany zaczynają się  od bardziej zdecydowanej stylizacji przodu pojazdu, gdzie warianty e:HEV i e:PHEV różnią się projektami kratek wlotów powietrza. Smukłe reflektory łączą się z nowymi, charakterystycznymi światłami do jazdy dziennej, co zapewnia odpowiednio mocne wrażenia wizualne, natomiast z tyłu pionowe połączenie świateł hamowania i kierunkowskazów stanowi inteligentną ewolucję natychmiast rozpoznawalnego designu  tylnych świateł wcześniejszego modelu CR-V.

Kolejnym kluczowym zagadnieniem podczas projektowania nadwozia była widoczność. Przednie narożniki CR-V znajdują się nisko, ale dzięki szerokiej, gładkiej masce silnika kierowca może łatwo wyczuwać ogólny kształt samochodu. Dzięki dużej powierzchni szyb, CR-V oferuje doskonałą widoczność na zewnątrz zarówno kierowcy, jak i pasażerom, zmniejszając stres, zwiększając wrażenie otwartej przestrzeni i zapewniając poczucie bezpieczeństwa oraz pewności wszystkim osobom na pokładzie.

Ewolucyjny projekt nadwozia maskuje wzrost wszystkich wymiarów nowego CR-V. Samochód jest szerszy, dłuższy i wyższy od poprzedniego modelu, dzięki czemu nowy CR-V zapewnia pasażerom więcej przestrzeni wewnętrznej. Rozstaw osi dłuższy o 38  mm pozwala na uzyskanie o 15  mm większej przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu oraz o 18% większej pojemności bagażowej. Ośmiostopniowa regulacja pochylenia oparć tylnej kanapy, z kątem powiększonym o 10,5°, pozwala pasażerom na bardziej komfortowy wypoczynek.

Zmodernizowany zestaw systemów Honda SENSING oraz nowe elementy konstrukcyjne przyczyniają się do zapewnienia wiodącego w klasie aktywnego i biernego bezpieczeństwa. Nowy CR-V jest pierwszym modelem, w którym zastosowano Honda SENSING 360 – autorski, wielokierunkowy system bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy, który pokrywa martwe pola widoczności wokół pojazdu i dodatkowo przyczynia się do unikania kolizji poprzez zmniejszenie obciążenia kierowcy.
MOTOTRENDY.PL
Źródło: Honda


Tagi:
Honda CR-V, CR-V, Honda

Zobacz podobne artykuły:

Audi RS Q8 Performance - Sportowe atrybuty na co dzień
kalendarz 08/04 2025

Audi RS Q8 Performance - Sportowe atrybuty na co dzień

Prezentacje / Nowości

2025.04.08

Najmocniejszy SUV Audi z silnikiem spalinowym w historii marki w ocenie projektanta podwozi Rolanda Waschkaua.
Honda CR-V e:HEV Advance AWD – Bez udawania
kalendarz 14/03 2025

Honda CR-V e:HEV Advance AWD – Bez udawania

Testy / Testy

2025.03.14

Honda CR-V to sprawdzone i cenione auto. Klienci doceniają je za jakość wykonania, jednostki napędowe oraz wygodne i komfortowe wnętrze. Występuje w odmianie przednionapędowej, jak i z napędem na obie osie. Ta ostatnia wersja...
Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD 184 KM – Mocny gracz
kalendarz 13/03 2025

Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD 184 KM – Mocny gracz

Testy / Testy

2025.03.13

Honda wprowadzając na rynek SUV-ów nową odmianę modelu CR-V pokazało, że ma doświadczenie w tworzeniu aut tego typu. Nowy model, podobnie jak poprzednik otrzymał jednostkę hybrydową.
Najnowsze artykuły:
Zmieniające się oczekiwania kupujących napędzają transformację w Polsce

Zmieniające się oczekiwania kupujących napędzają transformację w Polsce

Wiadomości / Gorące tematy

2025.04.21

Rynek usług sprawdzania historii pojazdu dynamicznie się rozwija.
Porsche 911 GT3 z nowym rekordem toru Nürburgring

Porsche 911 GT3 z nowym rekordem toru Nürburgring

Wiadomości / Ciekawostki

2025.04.20

Nowy model 911 GT3 z manualną skrzynią biegów pokonał północną pętlę w czasie 6:56,294 min.
 Tochowicz i Białowąs zwycięzcami Rajdu Memoriału

Tochowicz i Białowąs zwycięzcami Rajdu Memoriału

Wiadomości / Moto sport

2025.04.20

Michał Tochowicz i Piotr Białowąs odnieśli pierwsze zwycięstwo w historii Rajdu Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza.