Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Potwierdzenie jakości
kalendarz 28/06 2024

Potwierdzenie jakości

Honda / Nowości

Dostępny z w pełni hybrydowym układem napędowym e:HEV lub, po raz pierwszy na rynku europejskim, z układem hybrydowym plug-in e:PHEV stanowią mocny punkt modelu Hondy..

Samochód łączy zaawansowane rozwiązania i sportowe zalety, z których znana jest marka Honda, z najnowszymi systemami aktywnego wspomagania kierowcy i bezpieczeństwa biernego, co pozwoliło na uzyskanie wyjątkowej niezawodności, dynamiki i komfortu. Nacisk położony na wysoką jakość materiałów i tkanin w kabinie sprawia, że CR-V przesunął się w stronę segmentu premium.

CR-V jest oferowany z w pełni hybrydowym układem napędowym (e:HEV) lub – po raz pierwszy na rynku europejskim – z układem hybrydowym plug-in (e:PHEV). W obu wariantach zastosowano 2-litrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa, pracujący w cyklu Atkinsona, który zmodyfikowano w celu podwyższenia wydajności , kultury pracy i dynamicznych osiągów samochodu w każdej dostępnej wersji.
 

e:PHEV
Układ napędowy e:PHEV wykorzystuje te same lekkie i wydajne silniki elektryczne, znane z napędu e:HEV, którezapewniają imponujące przyspieszenie, szybkie ładowanie z zewnętrznego źródła energii  oraz bardzo dobry zasięg w trybie elektrycznym. CR-V plug-in oferuje możliwość przejechania 82 km w trybie napędu w pełni elektrycznego, co pozwoli na zrealizowanie  większości codziennych podróży korzystając wyłącznie z silników elektrycznych. Przy temperaturze akumulatora w okolicach 25 stopni Celsjusza, stan pełnego naładowania można osiągnąć w zaledwie 2,5 godziny, zaczynając od całkowicie rozładowanego akumulatora.

E:HEV
Samochód jest wyposażony w najbardziej zaawansowaną wersję wielokrotnie nagradzanego, w pełni hybrydowego układu napędowego e:HEV. Akumulator litowo-jonowy o dużej gęstości gromadzonej energii oraz dwa kompaktowe, lekkie silniki elektryczne współpracują z silnikiem benzynowym, umożliwiają płynne przełączanie pomiędzy trybami elektrycznym, hybrydowym i silnika spalinowego, dzięki czemu układ napędowy idealnie nadaje się do wszystkich scenariuszy jazdy.
Nowy model CR-V zachowuje swoją charakterystyczną sylwetkę, którą poddano ewolucji stylistycznej, zwiększającej atrakcyjność i rozpoznawalność modelu. Zmiany zaczynają się  od bardziej zdecydowanej stylizacji przodu pojazdu, gdzie warianty e:HEV i e:PHEV różnią się projektami kratek wlotów powietrza. Smukłe reflektory łączą się z nowymi, charakterystycznymi światłami do jazdy dziennej, co zapewnia odpowiednio mocne wrażenia wizualne, natomiast z tyłu pionowe połączenie świateł hamowania i kierunkowskazów stanowi inteligentną ewolucję natychmiast rozpoznawalnego designu  tylnych świateł wcześniejszego modelu CR-V.

Kolejnym kluczowym zagadnieniem podczas projektowania nadwozia była widoczność. Przednie narożniki CR-V znajdują się nisko, ale dzięki szerokiej, gładkiej masce silnika kierowca może łatwo wyczuwać ogólny kształt samochodu. Dzięki dużej powierzchni szyb, CR-V oferuje doskonałą widoczność na zewnątrz zarówno kierowcy, jak i pasażerom, zmniejszając stres, zwiększając wrażenie otwartej przestrzeni i zapewniając poczucie bezpieczeństwa oraz pewności wszystkim osobom na pokładzie.

Ewolucyjny projekt nadwozia maskuje wzrost wszystkich wymiarów nowego CR-V. Samochód jest szerszy, dłuższy i wyższy od poprzedniego modelu, dzięki czemu nowy CR-V zapewnia pasażerom więcej przestrzeni wewnętrznej. Rozstaw osi dłuższy o 38  mm pozwala na uzyskanie o 15  mm większej przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu oraz o 18% większej pojemności bagażowej. Ośmiostopniowa regulacja pochylenia oparć tylnej kanapy, z kątem powiększonym o 10,5°, pozwala pasażerom na bardziej komfortowy wypoczynek.

Zmodernizowany zestaw systemów Honda SENSING oraz nowe elementy konstrukcyjne przyczyniają się do zapewnienia wiodącego w klasie aktywnego i biernego bezpieczeństwa. Nowy CR-V jest pierwszym modelem, w którym zastosowano Honda SENSING 360 – autorski, wielokierunkowy system bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy, który pokrywa martwe pola widoczności wokół pojazdu i dodatkowo przyczynia się do unikania kolizji poprzez zmniejszenie obciążenia kierowcy.
MOTOTRENDY.PL
Źródło: Honda


Tagi:
Honda CR-V, CR-V, Honda

Zobacz podobne artykuły:

Ford Mustang GTD 2025 – Najmocniejszy
kalendarz 19/09 2024

Ford Mustang GTD 2025 – Najmocniejszy

Prezentacje / Nowości

2024.09.19

Dysponujący mocą 815 KM GTD jest najszybszym i najpotężniejszym produkcyjnym Mustangiem w historii.
Skoda Octavia Essence i RS -  Skromnie i sportowo
kalendarz 13/09 2024

Skoda Octavia Essence i RS - Skromnie i sportowo

Prezentacje / Nowości

2024.09.13

W polskim cenniku Skody pojawiły się dwa nowe warianty Octavii – podstawowy Essence i usportowiony RS.
Mercedes-AMG PureSpeed - Inspirowany F1
kalendarz 31/08 2024

Mercedes-AMG PureSpeed - Inspirowany F1

Prezentacje / Nowości

2024.08.31

Roadster konstrukcyjnie spokrewniony z Mercedesem SL, wyróżnia się wyjątkową stylistyką i systemem Halo rodem z Formuły 1.

Firmy z branży

Honda Wyszomirski

mazowieckie
ul. Puławska 595
02-885 Warszawa
Tel.: 22 487 97 00
Email.: salonpulawska@wyszomirski-honda.pl
https://www.wyszomirski-honda.pl
Najnowsze artykuły:
Nikt nie chce BMW XM

Nikt nie chce BMW XM

Wiadomości / News

2024.10.07

Sprzedaż tego modelu spadła aż o 30 proc.
Wstrzymanie dopłat do leasingu „elektryków” może zahamować popyt

Wstrzymanie dopłat do leasingu „elektryków” może zahamować popyt

Wiadomości / Gorące tematy

2024.10.07

Większość firm odłoży zakup na przyszły rok.
 Humanoidalny robot może zostać "zatrudniony" w fabryce BMW

Humanoidalny robot może zostać "zatrudniony" w fabryce BMW

Wiadomości / Ciekawostki

2024.10.06

Robot Figure 02 trafił na linię montażową zakładu BMW w Spartanburgu.