Nowy plan Suzuki na stulecie
Wiadomości / News / Suzuki
„SUZUKI NEXT 100” to nowy plan i struktura zarządzania na okres kolejnych 5 lat, które dzielą firmę od jej jubileuszu.
W 2020 r. Suzuki Motor Corporation będzie świętowało 100-tną rocznicę swojej działalności. 30 czerwca 2015 r. powołano nowy zarząd firmy. Zdecydowano o wprowadzeniu zmian w stylu zarządzania koncernem, ustanawiając zespół odpowiedzialny za rozwój marki w ciągu najbliższych 5 lat. „Team Suzuki” ma za zadanie zwiększenie sprzedaży samochodów do 3,4 miliona sztuk w 2020 roku z poziomu 2,87 miliona sztuk, osiągniętego w 2014 r.
Celem Suzuki jest tworzenie produktów o najwyższej jakości, które spełniają oczekiwania klientów na całym świecie. W najbliższych latach firma skoncentruje swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w ciągu 5 lat wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów.
Rodzina motocykli Suzuki także poszerzy się. Główne działania zespołu Suzuki będą skoncentrowane wokół rozwoju najbardziej charakterystycznych motocykli dla Suzuki, czyli tych o pojemności powyżej 150 cm3 i sportowych.
Suzuki będzie także dążyło do zwiększenia sprzedaży produktów Suzuki Marine na rynku amerykańskim i azjatyckim, jak również zwiększenia świadomości marki, jako produkującej najwyższej klasy zaburtowe silniki czterocylindrowe.
źródło: Suzuki
Zobacz podobne artykuły:
Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski
Wiadomości / Gorące tematy
2024.04.23
VW R – oddzielną marką?
Wiadomości / News
2024.04.21
Smart Concept #5 - zapowiedź
Wiadomości / News
2024.04.20
Im większy luksus, tym większe… ryzyko!
Używane
2024.04.22
Podwójne zwycięstwo Toyoty w Rajdzie Chorwacji
Wiadomości / Moto sport
2024.04.22
VW R – oddzielną marką?
Wiadomości / News
2024.04.21