
Mistrzowie w towarzystwie klasycznych aut z gwiazd
Dla uczczenia 10. rocznicy Mistrzostw Świata w League of Legends, Muzeum Mercedes-Benz w Stuttgarcie przygotowało retrospektywę prezentującą mistrzów ostatniej dekady.
Trofeum, czyli Puchar Przywoływacza, było prezentowane w Muzeum Mercedes-Benz już we wrześniu, w ramach wystawy zorganizowanej pod hasłem „Tam, gdzie spotykają się ikony”. Dla gości muzeum to szansa, by poznać bliżej świat e-sportu: w miejscach, w których zwykle prezentowane są informacje o historii samochodów, o określonych porach odbywają się projekcje poświęcone mistrzom świata League of Legends z ostatnich 10 lat.
Oprócz pięcioczęściowej serii „Which Iconic Moment Was It?” na Twitterze, przedstawiającej najwspanialsze e-sportowe chwile z 10 lat Mistrzostw Świata, setki tysięcy fanów zagrało już w Quiz Mercedes-Benz Hextech Chest. Każdy uczestnik może zdobyć w nim punkty, szybko i trafnie odpowiadając na postawione pytania. Gracze z największą liczbą punktów w danej rundzie wygrywają los uprawniający do udziału w codziennym losowaniu. Zainteresowanie jest bardzo duże - jak do tej pory odpowiedziano na ponad 25 mln pytań, a kody trafiły do fanów gry na całym świecie.
„Autentyczna integracja marki ze środowiskiem League of Legends stanowi dla nas ogromną motywację” – powiedział Natanael Sijanta, dyrektor Mercedes-Benz ds. globalnej komunikacji marketingowej. „Chcemy pokazać społeczności, że jesteśmy przekonani do e-sportu i mamy zamiar aktywnie przyczyniać się do jego rozwoju. We wszystkich naszych działaniach to fani zawsze będą w centrum uwagi”.
„Poszukujemy partnerów, którzy mogą pomóc w dalszej promocji sportu i podzielają naszą filozofię, skoncentrowaną przede wszystkim na fanach. Partnerów, którzy wierzą w naszą wizję sportu” – powiedziała Naz Aletaha, szefowa Riot Games ds. globalnych partnerstw e-sportowych. „Mercedes-Benz jest właściwym partnerem, podziela bowiem nasze wartości i wierzy w naszą wizję niesienia radości miliardom fanów na całym świecie”.
Przy okazji Mercedes prezentuje specjalny samouczek z udziałem gwiazd YouTube’a – Zaca i Jaya. Film jest przeznaczony dla osób nieobeznanych z e-sportem, a zwłaszcza z League of Legends. Przedstawia on zasady gry i przybliża codzienność e-sportowego gracza. W tym celu Brytyjczycy odwiedzają obozy szkoleniowe prowadzone przez partnera Mercedesa, SK Gaming, w Kolonii – i pomagają publiczności odkryć nowy, fascynujący świat e-sportu.
League of Legends to światowej klasy sport przyciągający uwagę milionów fanów na całym świecie. Obecnie w ponad 100 profesjonalnych drużynach League of Legends Esports rywalizujących w ligach na całym świecie gra ponad 800 profesjonalnych zawodników. Każda regionalna liga składa się z około dziesięciu drużyn, które walczą ze sobą przez cały rok (podzielony na dwa sezony). Zespoły zbierają punkty pozwalające im zakwalifikować się do dwóch głównych międzynarodowych zawodów: Mid-Season Invitational oraz Worlds./oprac. ns/
źródło: Daimler
Zobacz podobne artykuły:
40 lat Audi Sport GmbH
Wiadomości / Wydarzenia
2023.05.20
Audi zaprezentowało projekt bolidu Formuły 1
Wiadomości / Wydarzenia
2023.04.28
Wyprawa elektrycznym samochodem „Od bieguna do bieguna”
Wiadomości / Wydarzenia
2023.04.09
Czy to koniec Diesla?
Wiadomości / Gorące tematy
2023.05.30
Kajetanowicz rozpoczyna rywalizację w Rajdzie Sardynii 2023
Wiadomości / Moto sport
2023.05.30
Udany debiut Klary Kowalczyk w FIA Karting Academy
Wiadomości / Moto sport
2023.05.30