Koniec problemów VW?
Problemy z układem wtryskowym wyeliminowały z Rajdu Argentyny Sebastiena Ogiera i Jariego-Mattiego Latvalę.
Zwiększone spalanie sprawiło, że Ogier zatrzymał się na 45 km pierwszego piątkowego odcinka specjalnego z Agua de Oro do Ascochinga. W przypadku Latvali stało się podobnie. Fin zakończył rywalizację na ostatniej próbie, El Condor, będąc na trzecim miejscu.
Szef działu rozwoju silników VW, dr Donatus Wichelhaus zdradził, że części zostały już dokładnie przeanalizowane przez centralne laboratorium działu rozwoju technicznego. „Okazało się, że podczas jazdy uszkodzeniu uległa część wtryskiwacza. Ułamany element blokował mechanizm, uniemożliwiając wtryskiwaczowi prawidłową pracę” - powiedział.
Zespół VW poinformował, że od najbliższego Rajdu Portugalii (21 – 24 maja) będzie używał wtryskiwaczy Bosch w innej specyfikacji. Wtryskiwacze to jednak części podlegające homologacji, dlatego zmiana ich typu wymagać będzie wykorzystania jednego z przysługujących zespołowi „jokerów”.
Zobacz podobne artykuły:
Motocyklista „zarobił” 226 punktów karnych
Wiadomości / News
2024.05.01
Nico Hülkenberg kierowcą fabrycznego zespołu Audi
Wiadomości / Moto sport
2024.04.29
Ferrari F40 wartości ponad 3 mln dol. rozbite
Wiadomości / News
2024.04.29
Lotus Evija X z rekordem Nürburgringu
Wiadomości / Ciekawostki
2024.05.01
Nico Hülkenberg kierowcą fabrycznego zespołu Audi
Wiadomości / Moto sport
2024.04.29