Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Klienci ocenili Mitsubishi
kalendarz 17/02 2024

Klienci ocenili Mitsubishi

News / Mitsubishi

7500 klientów oceniło obsługę w polskich salonach i serwisach Mitsubishi.

Polski oddział Mitsubishi Motors, reprezentowany przez firmę Astara Poland, podsumował wyniki badań zadowolenia klientów serwisów Mitsubishi (CSI) i salonów (SSI) w okresie od stycznia do grudnia 2023 r. Ponad 90 proc. z 7500 przebadanych klientów wysoko oceniło pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi, przyznając im maksymalne noty. Wyniki badania w kraju o kilkanaście punktów procentowych przewyższają te, zanotowane w Europie.

W ubiegłym roku średni wynik w Polsce dwóch najistotniejszych wskaźników odzwierciedlających zadowolenie klientów, tj. satysfakcja oraz rekomendacja to 95 punktów NPS (Net Promotor Score). Określają one odsetek pozytywnych rekomendacji pomniejszony o procent niezadowolonych respondentów. To oznacza, że co najmniej 93 proc. przebadanych klientów przyznało maksymalną notę za pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi.

Bardzo wysoki poziom pracy serwisów Mitsubishi w Polsce widać także przy porównaniu tych wyników z rezultatami innych krajów europejskich, które badają zadowolenie klientów identyczną metodą. W tym zestawieniu, które oprócz wyników satysfakcji i rekomendacji pokazuje rezultaty zadowolenia z przebiegu całego procesu serwisowego i dotrzymania standardów obsługi klientów, serwisy w Polsce uzyskały nie tylko wyższe wyniki w każdym obszarze, ale okazało się, że te rezultaty wyraźnie przewyższają średnią w innych krajach europejskich.

Dowodem na wysoki poziom obsługi w polskich salonach Mitsubishi Motors jest z kolei podsumowanie wyników badań zadowolenia klientów salonów Mitsubishi (SSI) w ubiegłym roku. Ocena satysfakcji i rekomendacji w roku 2023 wynosi 91 punktów NPS, co było rezultatem bardzo dobrych ocen pracy salonów Mitsubishi przez klientów.

„To bardzo ważne, że pomimo trudnych ekonomicznie czasów nasi dilerzy w sposób ciągły doskonalą swe umiejętności i oferują bardzo wysoką jakość obsługi. Jakość obsługi oraz zaufanie i komfort klientów to najważniejsze cechy wyróżniające markę Mitsubishi Motors. Dlatego od lat systematycznie szkolimy pracowników placówek i badamy zmieniające się potrzeby użytkowników. Dzięki temu możemy oferować oczekiwane przez klientów udogodnienia - darmowe kontrole przed wakacjami i zimą, serwis door-to-door, czy sezonowe, atrakcyjne oferty zakupu części i akcesoriów. Cieszymy się też mogąc oferować tak istotną dla poczucia spokoju i bezpieczeństwa, 5-letnią gwarancję do 100 000 km wraz nielimitowaną przebiegiem gwarancją Assistance, która bezpłatnie wybawia naszych klientów z wielu kłopotów – na przykład w sytuacji gdy skończy nam się paliwo, przebijemy oponę, zatankujemy niewłaściwe paliwo, czy zgubimy kluczyk do auta.” – podkreślił Jacek Wichowski - kierownik działu serwisu w Astara Poland./ns/

źródło: Mitsubishi


Tagi:
Mitsubishi, serwis Mitsubishi, salon Mitsubishi

Zobacz podobne artykuły:

Alfa Romeo - nazwa Milano już była
kalendarz 24/04 2024

Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Wiadomości / News

2024.04.24

To nie pierwszy raz, kiedy Alfa Romeo zrezygnowała z nazwy Milano.
 VW R – oddzielną marką?
kalendarz 21/04 2024

VW R – oddzielną marką?

Wiadomości / News

2024.04.21

Dział R otrzyma własny pawilon w centrum wystawowym Autostadt w Wolfsburgu.
Smart Concept #5 - zapowiedź
kalendarz 20/04 2024

Smart Concept #5 - zapowiedź

Wiadomości / News

2024.04.20

Elektryczny crossover zadebiutuje w wersji produkcyjnej w drugiej połowie 2024 r.
Najnowsze artykuły:
Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Wiadomości / News

2024.04.24

To nie pierwszy raz, kiedy Alfa Romeo zrezygnowała z nazwy Milano.
 Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski

Wiadomości / Gorące tematy

2024.04.23

Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut.
 Im większy luksus, tym większe… ryzyko!

Im większy luksus, tym większe… ryzyko!

Używane

2024.04.22

Spośród 20 samochodów ze zmanipulowaną historią serwisową lub cofniętym licznikiem, aż 14 należy właśnie do klasy wyższej.