Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Klienci ocenili Mitsubishi
kalendarz 17/02 2024

Klienci ocenili Mitsubishi

News / Mitsubishi

7500 klientów oceniło obsługę w polskich salonach i serwisach Mitsubishi.

Polski oddział Mitsubishi Motors, reprezentowany przez firmę Astara Poland, podsumował wyniki badań zadowolenia klientów serwisów Mitsubishi (CSI) i salonów (SSI) w okresie od stycznia do grudnia 2023 r. Ponad 90 proc. z 7500 przebadanych klientów wysoko oceniło pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi, przyznając im maksymalne noty. Wyniki badania w kraju o kilkanaście punktów procentowych przewyższają te, zanotowane w Europie.

W ubiegłym roku średni wynik w Polsce dwóch najistotniejszych wskaźników odzwierciedlających zadowolenie klientów, tj. satysfakcja oraz rekomendacja to 95 punktów NPS (Net Promotor Score). Określają one odsetek pozytywnych rekomendacji pomniejszony o procent niezadowolonych respondentów. To oznacza, że co najmniej 93 proc. przebadanych klientów przyznało maksymalną notę za pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi.

Bardzo wysoki poziom pracy serwisów Mitsubishi w Polsce widać także przy porównaniu tych wyników z rezultatami innych krajów europejskich, które badają zadowolenie klientów identyczną metodą. W tym zestawieniu, które oprócz wyników satysfakcji i rekomendacji pokazuje rezultaty zadowolenia z przebiegu całego procesu serwisowego i dotrzymania standardów obsługi klientów, serwisy w Polsce uzyskały nie tylko wyższe wyniki w każdym obszarze, ale okazało się, że te rezultaty wyraźnie przewyższają średnią w innych krajach europejskich.

Dowodem na wysoki poziom obsługi w polskich salonach Mitsubishi Motors jest z kolei podsumowanie wyników badań zadowolenia klientów salonów Mitsubishi (SSI) w ubiegłym roku. Ocena satysfakcji i rekomendacji w roku 2023 wynosi 91 punktów NPS, co było rezultatem bardzo dobrych ocen pracy salonów Mitsubishi przez klientów.

„To bardzo ważne, że pomimo trudnych ekonomicznie czasów nasi dilerzy w sposób ciągły doskonalą swe umiejętności i oferują bardzo wysoką jakość obsługi. Jakość obsługi oraz zaufanie i komfort klientów to najważniejsze cechy wyróżniające markę Mitsubishi Motors. Dlatego od lat systematycznie szkolimy pracowników placówek i badamy zmieniające się potrzeby użytkowników. Dzięki temu możemy oferować oczekiwane przez klientów udogodnienia - darmowe kontrole przed wakacjami i zimą, serwis door-to-door, czy sezonowe, atrakcyjne oferty zakupu części i akcesoriów. Cieszymy się też mogąc oferować tak istotną dla poczucia spokoju i bezpieczeństwa, 5-letnią gwarancję do 100 000 km wraz nielimitowaną przebiegiem gwarancją Assistance, która bezpłatnie wybawia naszych klientów z wielu kłopotów – na przykład w sytuacji gdy skończy nam się paliwo, przebijemy oponę, zatankujemy niewłaściwe paliwo, czy zgubimy kluczyk do auta.” – podkreślił Jacek Wichowski - kierownik działu serwisu w Astara Poland./ns/

źródło: Mitsubishi


Tagi:
Mitsubishi, serwis Mitsubishi, salon Mitsubishi

Zobacz podobne artykuły:

Wicepremier Gawkowski stracił samochód
kalendarz 25/04 2024

Wicepremier Gawkowski stracił samochód

Wiadomości / News

2024.04.25

Auto, które kupił legalnie Krzysztof Gawkowski za 100 tys. zł ma swojego „bliźniaka” we Francji.
Alfa Romeo - nazwa Milano już była
kalendarz 24/04 2024

Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Wiadomości / News

2024.04.24

To nie pierwszy raz, kiedy Alfa Romeo zrezygnowała z nazwy Milano.
 VW R – oddzielną marką?
kalendarz 21/04 2024

VW R – oddzielną marką?

Wiadomości / News

2024.04.21

Dział R otrzyma własny pawilon w centrum wystawowym Autostadt w Wolfsburgu.
Najnowsze artykuły:
Startuje sezon rajdowych MP

Startuje sezon rajdowych MP

Wiadomości / Moto sport

2024.04.26

27 kwietnia rusza 69 sezon Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.
Majówka 2024 – raport drogowy

Majówka 2024 – raport drogowy

Bezpieczeństwo

2024.04.26

Przed nami pierwszy długi weekend majowy. Czego możemy spodziewać się w tym roku, wyruszając w trasę na majówkę?
Nissan Qashqai E-Power Tekna + – Nadzieja przyszłości?

Nissan Qashqai E-Power Tekna + – Nadzieja przyszłości?

Testy / Testy

2024.04.26

Najnowszy Nissan Qashqai może się podobać. Jednak Nissan proponuje swoim klientom jeszcze coś... Oferuje bowiem połączenie auta spalinowego i elektrycznego.