Elektryczna Klasa G jako wielki Matchbox
Samochód niczym zabawka stanie w warszawskiej Fabryce Norblina.
Na tak nietypową reklamę zdecydował się Mercedes, promując model znany doskonale od 45 lat ale teraz w wersji z napędem elektrycznym. Elektryczny Mercedes G 580 zostanie pokazany jako model Matchbox. Samochód w ogromnym pudełku, niczym oryginalne, miniaturowe zabawki, zabierze gości i entuzjastów w sentymentalną podróż do czasów dzieciństwa, kiedy kultowe resoraki rozpalały ich motoryzacyjną pasję.
Ekspozycja w Fabryce Norblina będzie się odbywała pod hasłem „7 dni, 7 niezwykłych rzeczy o nowej elektrycznej Klasie G” – każdego dnia będzie można poznać tam inne ciekawostki na temat terenowej ikony Mercedesa.
Wielu osobom modele Matchbox kojarzą się z dzieciństwem. Słynne samochodziki służyły do zabawy dzieciom wielu pokoleń, a obecnie przeżywają renesans i są kolekcjonowane przez wielbicieli motoryzacji. Starannie odwzorowane miniaturki spełniają marzenie o pierwszym własnym aucie i pobudzają wyobraźnię.
Ekspozycja zostanie otwarta w środę 23 października o godz. 18:30 w pasażu Wernera w Fabryce Norblina (ul. Żelazna 51/53, Warszawa). Samochód będzie prezentowany do wtorku 29 października.
„Nasza nowa Klasa G 580 z technologią EQ oferuje nowy wymiar przygody, pełny ekscytacji i zabawy. Jej bezszelestny, mocny napęd elektryczny doskonale sprawdza się w terenie i pasuje do naszej terenowej ikony, która w nowym wydaniu jak żaden inny model łączy przeszłość i przyszłość Mercedesa. Nowa elektryczna Klasa G w skali 1:1 jest takim dużym Matchboxem, od pierwszej chwili budzi bowiem uśmiech na twarzy i reprezentuje to, co najwspanialsze w samochodzie: wolność przemieszczania się i niepowtarzalny styl” – powiedziała Agnieszka Sadowska, Head of Customer Experience, Mercedes-Benz Polska.
„Matchbox ucieleśnia dziecięcą ciekawość świata. To od naszych replik kultowych aut często zaczynała kiełkować motoryzacyjna pasja, są one spełnionym marzeniem o pierwszym samochodzie. Marka Mercedes-Benz cieszy się wśród pasjonatów największym uznaniem, a Klasa G jest jej najjaśniejszą gwiazdą i świetnie koresponduje z ideą Matchboxów, którą definiuje pięć kluczowych atrybutów: ciekawość, odwaga, autentyczność, niezawodność i optymizm. Trzylatek bawiący się autkiem czuje to samo, co 18-latek wsiadający za kierownicę: fizyczną i emocjonalną więź z maszyną, pragnienie wolności, otwartej drogi do eksplorowania świata, definiowania siebie. G 580 EQ jako gigantyczny Matchbox przypomina o tej dziecięcej radości i zachęca, by do niej wracać, dlatego tym bardziej cieszymy się ze współpracy z Mercedes-Benz Polska” – dodała Karolina Domańska, Brand Manager, Mattel Poland.
Przypomnijmy, że pierwszy Matchbox powstał w 1952 r. Stworzył go Jack Odell, gdy szkoła jego córki wprowadziła zasadę, że dzieci mogą przynosić do szkoły jedynie zabawki na tyle małe, by zmieściły się w pudełku zapałek. Wcześniej Odell zajmował się produkcją odlewów ciśnieniowych do samochodów naturalnej wielkości, wykorzystał więc swoje motoryzacyjne doświadczenie i stworzył pojazd, który otrzymał żywe czerwono-zielone malowanie. Polubiła go nie tylko córka, ale i jej przyjaciele, którzy szybko zaczęli prosić o podobne zabawki./oprac.ns/
Foto: Mercedes
Zobacz podobne artykuły:
SUV Mercedes-AMG wyjechał na drogi
Prezentacje / Nowości
2024.12.12
Papież Franciszek ma nowe "Papamobile"
Wiadomości / Wydarzenia
2024.12.08
Najtańszy Rolls-Royce
Moto fanatyk
2024.12.05
Toyota przed nowym sezonem WRC
Wiadomości / Moto sport
2024.12.12
38-latka "zarobiła" 47 punktów karnych
Wiadomości / News
2024.12.12