Dla Polaków holowanie samochodu ma większą wartość niż opieka medyczna
2,3 mln Polaków skorzystało w ubiegłym roku z usług assistance – wynika z najnowszego badania „Rynek usług assistance widziany oczami klientów”.
To podobna liczba jak w latach 2017 i 2018, ale aż ponad dwukrotnie większa niż w roku 2013. Które usługi assistance uważamy za najbardziej wartościowe?
Okazuje się, że największą wartość ma dla nas assistance samochodowe/komunikacyjne (przykładowo holowanie, pomoc przy zepsutym aucie). Nieco mniej cenimy assistance medyczne (domowa wizyta lekarska, rehabilitacja etc.). Na trzecim miejscu znajduje się assistance turystyczne/podróżne (a więc m.in. organizacja leczenia podczas zagranicznego wyjazdu, czy pomoc w przypadku zgubienia bagażu), a na czwartym – assistance domowe (np. naprawa urządzenia używanego w domu, które uległo awarii, przez fachowca).
Warto zauważyć, że już 81 proc. badanych wie, czym są usługi assistance (jeszcze nie tak dawno odsetek ten był dużo mniejszy). Najczęściej rozumiemy je jako usługi pomocowe/ratunkowe, usługi ubezpieczeniowe/usługi dodatkowe lub usługi samochodowe/komunikacyjne.
Jak zauważa w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Tomasz Frączek, prezes firmy Mondial Assistance: „Typowym konsumentem usług assistance jest mężczyzna mieszkający w dużym mieście, tzn. powyżej 200 tys. mieszkańców, dobrze sytuowany, sprawujący funkcję kierowniczą bądź specjalisty, z dochodem rozporządzalnym w wysokości blisko 5 tys. zł na gospodarstwo domowe”.
źródło: infoWire.pl
Zobacz podobne artykuły:
Holowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli
Finanse / Ubezpieczenia
2024.03.28
AC vs coraz droższe naprawy aut
Finanse / Ubezpieczenia
2024.02.29
Zimowe wyzwania dla kierowców
Finanse / Ubezpieczenia
2024.02.14
Rajd Safari - Kajetanowicz liderem w WRC2
Wiadomości / Moto sport
2024.03.28
Nissany już wkrótce tylko elektryczne
Wiadomości / News
2024.03.28
"GARDEN OF IDEAS" PODCZAS MILAN DESIGN WEEK 2024
Wiadomości / News
2024.03.28