Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Citi – GO!
kalendarz 04/08 2017

Citi – GO!

Testy / Skoda

Razem z Volkswagenem Up debiutowała w 2011 roku. Ale dopiero teraz doczekała się liftingu.

Rok, po swoim niemieckim kuzynie. Zmiany, jak to w koncernie VAG nie były rewolucyjne. Ba, niektórzy twierdza, że nie były nawet ewolucyjne.  Ot, lekkie muśnięcie ręką stylisty. Ale czy naprawdę tylko muśnięcie ? Czesi twierdza, że zmienił się design przodu. Auto dostało ukształtowana od nowa maskę i atrapę chłodnicy, zmodyfikowany zderzak, zmienione reflektory przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów. Reflektory główne zintegrowano ze światłami dziennymi w technologii LED a tylne lampy pokryło „dymione” szkło. Sympatyczną nowością jest skórzana kierownica wielofunkcyjna i nowy wygląd zestawu wskaźników. Trzeba przyznać, że konsola środkowa została widocznie zmodyfikowana. Ekran radioodtwarzacza jest znacznie większy, a przy panelu obsługi systemem wentylacji wkomponowano dodatkowy wyświetlacz. Infotainment umożliwia sprawniejsze podłączanie smartfonów.
Citigo po liftingu napędzają dwa trzycylindrowe silniki benzynowe o mocy 1,0 MPI o mocy 60 KM i 75 KM. Szczególnie oszczędna jest wersja „Green tec” z funkcją Start-Stop i odzyskiem energii hamowania. Pojazd dostępny jest także z trzycylindrowym silnikiem o mocy 68 KM zasilanym gazem ziemnym. Tak jak w przypadku Up`a, pod maską Citigo zagości 90 konny motor 1,0 TSI.

Napęd na przednie koła przenosi 5-stopniowa ręczna skrzynię biegów oraz jej wersja zautomatyzowana – ASG. Zasada jej działania jest prosta. Kierowca wybiera jedynie zakres jazdy „D”, „N” lub „R”. W każdej chwili może przy tym przejść na ręczną zmianę biegów. W trybie automatycznym „D” skrzynia dział atak, jak każdy konwencjonalny „automat” Ceny auta zaczynają się od 36 340 za model 3-drzwiowy oraz 37 840 zł za odmianę 5-drzwiową.
RED

Zobacz podobne artykuły:

Volkswagen Caddy 2.0 TDI DSG Dark Label – Nie do zdarcia
kalendarz 04/04 2024

Volkswagen Caddy 2.0 TDI DSG Dark Label – Nie do zdarcia

Testy / Testy

2024.04.04

Testowany przez nas Volkswagen Caddy to nie tyle prosty samochód użytkowy ile dobrze wykończone i wyposażone auto rodzinne. O jego zaletach mogliśmy przekonać się podczas tygodniowego testu.
Auto-Wimar nagrodzony
kalendarz 05/12 2023

Auto-Wimar nagrodzony

Wiadomości / News

2023.12.05

Sieć salonów Grupy Auto-Wimar, dealera marki Skoda został nr #1 salonów w Polsce. Wielki Test Salonów 2023 dla poszczególnych marek samochodów został przeprowadzony przez Auto-Świat.
Nissan X-Trail e-POWER e-4ORCE 213 KM – Świat stanął na głowie
kalendarz 22/09 2023

Nissan X-Trail e-POWER e-4ORCE 213 KM – Świat stanął na głowie

Testy / Testy

2023.09.22

Duży SUV napędzany trzycylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 1,5-litra, który na dodatek współpracuje z dwoma silnikami elektrycznymi? Czy coś nas jeszcze jest w stanie zaskoczyć?
Najnowsze artykuły:
Tajemniczy prototyp Peugeota

Tajemniczy prototyp Peugeota

Prezentacje / Concept Cars

2024.04.18

Był praktycznie gotowy do produkcji. Powstał tylko w jednym egzemplarzu.
 52. Rajd Świdnicki - powroty i niespodzianki

52. Rajd Świdnicki - powroty i niespodzianki

Wiadomości / Moto sport

2024.04.17

77 załóg, w tym 26 w rajdówkach sprzed lat, zadeklarowało start w 52. edycji Rajdu Świdnickiego.
Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy

Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy

Wiadomości / News

2024.04.16

Alfa ugięła się pod naciskiem włoskiego rządu i zmieniła nazwę nowego modelu.