Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
 Brabus 800 Mercedes-AMG GT 63 S - Najbardziej szalony sedan?
kalendarz 20/09 2020

Brabus 800 Mercedes-AMG GT 63 S - Najbardziej szalony sedan?

Tuning / Mercedes / AMG

Osiągi to coś więcej niż tylko sprint do setki, czy na 1/4 mili.

Chociaż prawdą jest, że w dzisiejszych czasach można spojrzeć na nawet najszybsze modele sedanów Mercedes-AMG i argumentować, że zostaną po prostu zniszczone w sprincie do 100 km/h przez coś takiego jak Tesla Model S, to wiadomo, że osiągi to coś znacznie więcej.

Chodzi o „muzykę” wydechu, zwinność, estetykę. Gdy nadejdą czasy powszechnych „elektryków”, możemy wtedy zatęsknić  za prawdziwym brzmieniem silników V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Może się okazać, że będą nam oferowane podobne dźwięki sztucznie wytworzone i pochodzące po prostu z… głośnika.

A skoro mowa o silnikach V8 z podwójnym turbodoładowaniem, trudno ominąć tutaj sedana Mercedesa-AMG GT 63 S tuningowanego przez nadwornego tunera Mercedesa, firmę Brabus. Pojazd ten w tej konfiguracji został wprowadzony do oferty latem ubiegłego roku.

Niemiecki tuner zdecydował się na zamontowanie dwóch nowych turbosprężarek, jednocześnie zmieniając konfigurację komputera sterującego jednostką napędową, uzyskując w sumie 789 KM i 1000 Nm momentu obrotowego. W rezultacie ten 4-drzwiowy AMG GT 63 S osiąga prędkość 100 km/h w jedynie 2,9 sek. - o 0,3 sekundy szybciej niż wersja standardowa. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 315 km/h.

Brabus przygotował ponadto niestandardowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej z aktywnymi klapami i tytanowo-węglowymi rurami wydechowymi. Dodatkowo elementy z karbonu, występujące w wysokim połysku lub macie, jak np. wloty, dyfuzor, spoiler. Do wyboru są także koła 21/22-calowe (przód/tył), z ogumieniem (Pirelli, Continental lub Yokohama) w rozmiarze 275/35 i 335/25.

We wnętrzu zaś można dostrzec kierownicę pokrytą Alcantarą, ozdobne szwy, wstawki ze stali nierdzewnej i oczywiście logo tunera widoczne w kilku miejscach.

Czy jest inny ultraszybki 4-drzwiowy sedan, który byłby lepszy od Brabusa 800?/ns/

Foto: Brabus


Tagi:
Brabus, Mercedes-AMG, Brabus 800 Mercedes-AMG GT 63, Mercedes-AMG GT 63 S, Mercedes-AMG GT 63 S tuning

Zobacz podobne artykuły:

Spalił Mercedesa-AMG GT 63 S
kalendarz 27/10 2020

Spalił Mercedesa-AMG GT 63 S

Wiadomości / News

2020.10.27

Reklamowy wyczyn czy… Rosyjski blogger spalił swojego Mercedesa-AMG GT 63 S.
Modellista tuninguje Lexusa LC
kalendarz 25/10 2020

Modellista tuninguje Lexusa LC

Moto fanatyk / Tuning

2020.10.25

Tym razem specjaliści z warsztatu Modellista postawili na delikatny tuning.
Mercedes wycofuje z oferty silnik 1.5 dCi
kalendarz 21/10 2020

Mercedes wycofuje z oferty silnik 1.5 dCi

Wiadomości / News

2020.10.21

Producent korzystał z jednostki wysokoprężnej Renault w modelach Klasy A i B.
Najnowsze artykuły:
Spalił Mercedesa-AMG GT 63 S

Spalił Mercedesa-AMG GT 63 S

Wiadomości / News

2020.10.27

Reklamowy wyczyn czy… Rosyjski blogger spalił swojego Mercedesa-AMG GT 63 S.
 VW Touareg – problem z pasem bezpieczeństwa

VW Touareg – problem z pasem bezpieczeństwa

Wiadomości / News

2020.10.27

Na polskim rynku kampanią naprawczą objętych jest 40 aut.
 Toyota GR Supra GT4 wygrywa na torze w Spa

Toyota GR Supra GT4 wygrywa na torze w Spa

Wiadomości / Moto sport

2020.10.26

Toyota GR Supra GT4 odniosła swoje pierwsze zwycięstwo w klasyfikacji generalnej w cyklu GT4 European Series.

Bądź na bieżaco! Zapisz się do newslettera.