Audi City Warszawa, czyli wirtualny salon Audi
To pierwsze takie miejsce w Polsce po Londynie, Paryżu, Berlinie, Pekinie, Istambule i Moskwie.
W poniedziałek 8 października, przy stołecznym Placu Trzech Krzyży, ruszył pierwszy w Polsce ekskluzywny salon Audi City. Ten istniejący w rzeczywistości, a mimo to wirtualny salon, prezentuje w cyfrowej formie całą paletę modelową marki, a dodatkowo zapewnia osobistego doradcę i obsługę na wysokim poziomie. Koncepcja salonu łączy zalety tradycyjnej sprzedaży, z całą gamą cyfrowych innowacji.
Miejsca, w których powstały salony Audi City to najbardziej prestiżowe lokalizacje w centrach światowych metropolii – w przypadku Warszawy jest to Plac Trzech Krzyży. Na niedużej powierzchni salonu prezentowane są wszystkie modele znajdujące się w gamie sprzedażowej Audi. Prezentacja jest cyfrowa, wirtualna, choć dzięki nowoczesnej technice poczuć się można, jakby oglądało się prawdziwy samochód.
„Motoryzacyjny świat szybko się zmienia, a wraz z nim zmieniają się oczekiwania i potrzeby ludzi związane z kupnem samochodu segmentu premium. Dziewięciu na dziesięć klientów chcących dziś kupić nowe auto najpierw zasięga informacji o nim w internecie” - mówi Przemysław Schwarz – dyrektor marketingu Audi w Polsce. „Oceny produktów i marek w sieciach społecznościowych, są dziś jednym z najważniejszych źródeł pozyskiwania informacji, a ich forma i ilość są właściwie nieograniczone.”
Warszawski salon Audi City to dwa piętra o łącznej powierzchni 530 m kw. Centralnym elementem salonu są dwa specjalne pomieszczenia, tzw. Customer Private Lounge i jedna otwarta przestrzeń – Customer Lounge, w których zamontowano najnowsze wersje ekranów o przekątnej 98 cali z funkcjonalnością wirtualnej rzeczywistości (VR), na których klienci, mając do wyboru miliony możliwości, mogą skonfigurować samochód swoich marzeń. Na ekranach wyświetli się wtedy prawie identyczny z rzeczywistym obraz wymarzonego Audi. Nawet najdrobniejsze szczegóły wyposażenia są pokazywane w najwyższej rozdzielczości i z precyzją.
„W warszawskim salonie Audi City istnieje również możliwość obejrzenia realnego samochodu marki Audi. Specjalne miejsce przeznaczyliśmy na wystawienie trzech, czterech pojazdów symbolizujących całą gamę aut z czterema pierścieniami w logo, również tych spod znaku Audi Sport i Audi e-tron” – podkreśla Schwarz. „Dodatkowo, na dwóch „video ścianach”, z których każda składa się z dziewięciu 55-calowych ekranów, wyświetlane będą materiały dotyczące najnowszych modeli Audi.”
Dodajmy, że Audi jest światowym pionierem cyfrowej sprzedaży samochodów segmentu premium. Pierwsze Audi City powstało w 2012 r. w Londynie, a następne, w kolejnych latach uruchamiane były w Pekinie, w Berlinie, Paryżu, Stambule, w Moskwie, a teraz w Warszawie.
Zarządzaniem Audi City zajmuje się Porsche Inter Auto – spółka prowadząca dwa salony Audi w Warszawie – Porsche Połczyńska i Audi Centrum Warszawa Okęcie./oprac. ns/
Zobacz podobne artykuły:
Marcello Gandini i Lamborghini Countach
Wiadomości / Wydarzenia
2024.04.13
Audi Q6 e-tron i sztuka
Wiadomości / Wydarzenia
2024.04.05
Ghostbusters: Frozen Empire z udziałem Mercedesa Sprintera
Wiadomości / Wydarzenia
2024.03.21
Tajemniczy prototyp Peugeota
Prezentacje / Concept Cars
2024.04.18
52. Rajd Świdnicki - powroty i niespodzianki
Wiadomości / Moto sport
2024.04.17
Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy
Wiadomości / News
2024.04.16