Wyróżnione stoisko Citroëna
Tegoroczny Salon Samochodowy w Paryżu umocnił pozycję Citroëna.
Na stoisku Citroëna w tym roku w ciągu dwóch tygodni trwania imprezy liczba odwiedzających wzrosła do 1 253 000 osób, co potwierdza zainteresowanie motoryzacją i umacnia pozycję Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu, który ma najwyższą frekwencję spośród wszystkich międzynarodowych salonów.
Stoisko Citroëna otrzymało tytuł najlepszego stoiska salonu przyznawanego przez l’Argus. Wyróżniające się swoją architekturą i atmosferą stoisko w pełni odzwierciedlało styl marki. Nie brakowało również atrakcji, jak np. spotkania z projektantami, spotkania z kierowcami zespołu Citroën Racing, czy też imprezy dla dzieci.
Producent nowe prototypy, jak np. C4 Cactus Airflow 2L. Citroën nie kryje zadowolenia z tegorocznej wystawy w Paryżu - rezerwacje na samochody wzrosły o 21 proc. w stosunku do 2012 r, w czasie piętnastodniowego salonu odbyło się ponad 1000 jazd próbnych, a ponad milion odwiedzających mogło przeżyć doświadczenie „feel good”.
Model C1 Urban Ride spotkał się z dużym zainteresowaniem publiczności. Ponad 17 000 odwiedzających, którzy brali udział w głosowaniu potwierdzili, że chcieliby, aby z prototypu powstał seryjny samochód (ponad 82 proc. uczestników głosowania). Głosowanie przeprowadzone zostało także w portalach społecznościowych – tam 2 700 osób zagłosowało za wprowadzeniem C1 Urban Ride do sprzedaży (90 proc. oddanych głosów).
Uwagę przyciągały również inne modele francuskiej marki - C4 Picasso, C4 Cactus i nowy C1. Przyjęto łącznie 2 800 rezerwacji (nie licząc modeli DS), które zostały przekazane do sieci Citroëna w celu przygotowania zamówień.
Linda Jackson, Dyrektor Generalna Citroëna: „Z okazji międzynarodowego salonu samochodowego w Paryżu możemy z dumą stwierdzić, że udało się nam zaoferować ponad milionowi odwiedzających moment „feel good” na stoisku Citroëna, dzięki panującej tam atmosferze, naszym ambasadorom i naszym samochodom. Liczba rezerwacji, która wzrosła o ponad 20 proc. w stosunku do 2012 roku oraz tytuł „najlepszego stoiska” świadczą o sukcesie edycji 2014 dla naszej marki”.
źródło: Citroën
Zobacz podobne artykuły:
Toyota wesprze Igrzyska w Paryżu
Wiadomości / News
2024.05.05
BMW rezygnuje z litery „i”
Wiadomości / News
2024.05.04
Chris Evans: „To ekscytujący czas dla miłośników samochodów”
Wiadomości / Wydarzenia
2024.05.03
Serial o życiu Ayrtona Senny
Wiadomości / Moto sport
2024.05.05
Porsche 911 992.2 – W dwóch wariantach
Prezentacje / Nowości
2024.05.05
Toyota wesprze Igrzyska w Paryżu
Wiadomości / News
2024.05.05