Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Wyróżnione stoisko Citroëna
kalendarz 29/10 2014

Wyróżnione stoisko Citroëna

Wiadomości / News

Tegoroczny Salon Samochodowy w Paryżu umocnił pozycję Citroëna.

Na stoisku Citroëna w tym roku w ciągu dwóch tygodni trwania imprezy liczba odwiedzających wzrosła do 1 253 000 osób, co potwierdza zainteresowanie motoryzacją i umacnia pozycję Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu, który ma najwyższą frekwencję spośród wszystkich międzynarodowych salonów.

Stoisko Citroëna otrzymało tytuł najlepszego stoiska salonu przyznawanego przez l’Argus. Wyróżniające się swoją architekturą i atmosferą stoisko w pełni odzwierciedlało styl marki. Nie brakowało również atrakcji, jak np. spotkania z projektantami, spotkania z kierowcami zespołu Citroën Racing, czy też imprezy dla dzieci.

Producent nowe prototypy, jak np. C4 Cactus Airflow 2L. Citroën nie kryje zadowolenia z tegorocznej wystawy w Paryżu - rezerwacje na samochody wzrosły o 21 proc. w stosunku do 2012 r, w czasie piętnastodniowego salonu odbyło się ponad 1000 jazd próbnych, a ponad milion odwiedzających mogło przeżyć doświadczenie „feel good”.

Model C1 Urban Ride spotkał się z dużym zainteresowaniem publiczności. Ponad 17 000 odwiedzających, którzy brali udział w głosowaniu potwierdzili, że chcieliby, aby z prototypu powstał seryjny samochód (ponad 82 proc. uczestników głosowania). Głosowanie przeprowadzone zostało także w portalach społecznościowych – tam 2 700 osób zagłosowało za wprowadzeniem C1 Urban Ride do sprzedaży (90 proc. oddanych głosów).

Uwagę przyciągały również inne modele francuskiej marki - C4 Picasso, C4 Cactus i nowy C1.  Przyjęto łącznie 2 800 rezerwacji (nie licząc modeli DS), które zostały przekazane do sieci Citroëna w celu przygotowania zamówień.

Linda Jackson, Dyrektor Generalna Citroëna: „Z okazji międzynarodowego salonu samochodowego w Paryżu możemy z dumą stwierdzić, że udało się nam zaoferować ponad milionowi odwiedzających moment „feel good” na stoisku Citroëna, dzięki panującej tam atmosferze, naszym ambasadorom i naszym samochodom. Liczba rezerwacji, która wzrosła o ponad 20 proc. w stosunku do 2012 roku oraz tytuł „najlepszego stoiska” świadczą o sukcesie edycji 2014 dla naszej marki”.

źródło: Citroën
 

Zobacz podobne artykuły:

 Toyota wesprze Igrzyska w Paryżu
kalendarz 05/05 2024

Toyota wesprze Igrzyska w Paryżu

Wiadomości / News

2024.05.05

Toyota pojazdy, które będą wspierać organizację Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu 2024.
BMW rezygnuje z litery „i”
kalendarz 04/05 2024

BMW rezygnuje z litery „i”

Wiadomości / News

2024.05.04

Producent chce uniknąć pomyłek z pojazdami elektrycznymi.
Chris Evans: „To ekscytujący czas dla miłośników samochodów”
kalendarz 03/05 2024

Chris Evans: „To ekscytujący czas dla miłośników samochodów”

Wiadomości / Wydarzenia

2024.05.03

Hollywoodzki aktor i producent opowiada o swojej pasji do samochodów, elektromobilności i roli technologii w kształtowaniu przyszłości jazdy.
Najnowsze artykuły:
Serial o życiu Ayrtona Senny

Serial o życiu Ayrtona Senny

Wiadomości / Moto sport

2024.05.05

Sześcioodcinkowy serial nie jest biograficzną opowieścią o życiu mistrza F1.
Porsche 911 992.2 – W dwóch wariantach

Porsche 911 992.2 – W dwóch wariantach

Prezentacje / Nowości

2024.05.05

Porsche 911 2025 może zostać zaprezentowane latem tego roku.
 Toyota wesprze Igrzyska w Paryżu

Toyota wesprze Igrzyska w Paryżu

Wiadomości / News

2024.05.05

Toyota pojazdy, które będą wspierać organizację Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu 2024.