Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
VW Multivan PanAmericana – Dla kierowcy i... motocykla
kalendarz 15/09 2015

VW Multivan PanAmericana – Dla kierowcy i... motocykla

Wiadomości / Prezentacje / Concept Cars

Komfortowy Multivan w nowej wersji?

Dobrze znany Multivan obok wielu praktycznych cech, otrzymał jeszcze jedną – możliwość przewiezienia motocykla. Dotychczas do transportu motocykla służyła przyczepa. Tymczasem podczas wystawy we Frankfurcie, Volkswagen Samochody Użytkowe prezentuje kolejną wersję modelu T - studyjny Multivan PanAmericana.

Najbardziej charakterystyczną cechą auta jest właśnie możliwość przewiezienia cennego motocykla we wnętrzu pojazdu, a dzięki elektrycznej rampie wygodnie go załadować i wyładować.

Studyjny Multivan PanAmericana w białym kolorze nadwozia wyróżnia się kilkoma detalami - napisy „PanAmericana” z tyłu nadwozia i na słupkach B, czerwona listwa na osłonie chłodnicy oraz dekoracyjne linie powyżej progów. Sportowy styl podkreślają poszerzane nadkola i progi oraz błyszczące czernią 18-calowe obręcze kół Palmerston z lekkich stopów oraz dodatkowa osłona z przodu, chroniąca podwozie.

We wnętrzu pojazdu zastosowano materiały - białe i mające wygląd włókna węglowego, dopasowane do koloru nadwozia, dekoracyjne panele oraz fotele wykończone materiałem o wyglądzie karbonu z kontrastowymi szwami. Ponadto aluminiowa ryflowana blacha zamiast wykładziny podłogowej w kabinie pasażerskiej.

Zaprezentowana po raz pierwszy we Frankfurcie specjalna edycja Multivana jest przeznaczona dla wymagających klientów - motocyklistów, którzy swoje maszyny chcą przetransportować na duże odległości „pod dachem”. Na razie bez odpowiedzi pozostaje pytanie odnośnie wprowadzenia tej wersji do oferty, choć jest to bardzo prawdopodobne.

Norbert Szwarc
Foto: VW

Podstawowe dane:
Wymiary:
Długość: 4.904 mm
Szerokość: 1.904 mm
Wysokość: 1.990 mm
Prześwit: 178 mm
Rozstaw osi: 3.000 mm
Kąt natarcia/ zjazdu 21,8 stopni/16,2 stopnie
Rodzaj napędu:
Stały napęd na cztery koła 4Motion, mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
Silniki/moc/skrzynia biegów:
2.0 TDI BMT (EA288), 150 kW/204 KM
(450 Nm, maksymalny moment obrotowy przy 1.400 – 2.000 obr/min)
7-biegowa skrzynia DSG (DQ500)

Zobacz podobne artykuły:

Polacy stworzą oświetlenie do autonomicznych pojazdów
kalendarz 20/03 2019

Polacy stworzą oświetlenie do autonomicznych pojazdów

Wiadomości / Gorące tematy

2019.03.20

Będą nad nim pracować w krakowskim centrum badawczo-rozwojowym.
Sieć 5G poprawi się bezpieczeństwo na drogach
kalendarz 18/03 2019

Sieć 5G poprawi się bezpieczeństwo na drogach

Wiadomości / Gorące tematy

2019.03.18

Pierwsze auta seryjne jeszcze w tym roku.
Walter Röhrl w Galerii Sław FIA
kalendarz 16/03 2019

Walter Röhrl w Galerii Sław FIA

Wiadomości / Wydarzenia

2019.03.16

Niemiecka legenda sportów motorowych - Walter Röhrl został pierwszym kierowcą rajdowym i pierwszym mistrzem świata spoza grona zawodników Formuły 1, który trafił do Galerii Sław FIA.
Najnowsze artykuły:
BMW 2 Gran Coupe pierwsze zdjęcie

BMW 2 Gran Coupe pierwsze zdjęcie

Wiadomości / News

2019.03.21

Premiera auta planowana jest podczas Los Angeles Auto Show w listopadzie br.
VW – Ofensywa aut elektrycznych

VW – Ofensywa aut elektrycznych

Wiadomości / News

2019.03.21

Rok 2019 ma być kluczowym dla VW w dziedzinie samochodów elektrycznych.
Kiedy kupić nowe opony?

Kiedy kupić nowe opony?

Warsztat / Porady

2019.03.20

Eksploatacja jest głównym czynnikiem wpływającym na żywotność opon – tym bardziej, jeśli jest nieprawidłowa.

Bądź na bieżaco! Zapisz się do newslettera.