
VW Golf VII GTI TCR – Co można jeszcze wycisnąć?
Dla entuzjastów Golfa GTI i ostrych hatchbacków.
Z pewnością VW Golf GTI TCR siódmej generacji jest autem potrafiącym dostarczyć sporo emocji. Oczywiście, że topowy Golf R szybciej przyspiesza zapewnia lepszą przyczepność, ale TCR jest lżejszy, bardziej zwrotny i przyjemniejszy w prowadzeniu, szczególnie na torze. Jednak od czego są firmy tuningowe?
Niemiecki Maxi-Tuner i Dronia Sportwagen połączyły siły, aby zaoferować nieco więcej niż VW. W standardowej konfiguracji 2.0-litrowy silnik TSI dysponuje mocą 290 KM (przy 5400 - 6400 obr./min i 380 Nm (1950 a 5300 obr./min.). W połączeniu ze standardową 7-biegową przekładnią DSG, samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,6 sekundy.
Po zmianach w oprogramowaniu silnika, moc została podniesiona do 335 KM i 460 Nm momentu obrotowego - więcej niż w standardowym Golfie R, czy Audi S3. W efekcie zmodyfikowany Golf GTI TCR przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,1 sek.
Oprócz zwiększenia mocy i poprawienia przyspieszeń, Maxi-Tuner wyposażył Golfa w zestaw kół ze stopów lekkich MaxSpeed z błyszczącym czarnym środkiem po lewej stronie i szarym po prawej stronie auta. Zastosowane ogumienie to Hankook Ventus S1 evo3 235/35 R19. Dopełnieniem pakietu jest m in. zawieszenie Eibach./ns/
Zobacz podobne artykuły:
Tomasz Bachorski: „Dobry design wnętrza nie może być skomplikowany"
Wiadomości / Wydarzenia
2021.02.15
Lexus RC F – Jeden jedyny taki
Moto fanatyk / Tuning
2021.02.07
Rusza Arktyczny Rajd Finlandii
Wiadomości / Moto sport
2021.02.25
Piłkarze Realu Madryt w nowych modelach Audi
Wiadomości / News
2021.02.24
Alpina B3 szybsze od Mercedesa-AMG GT i SLR McLaren
Wiadomości / Ciekawostki
2021.02.24
Bądź na bieżaco! Zapisz się do newslettera.