Tysiąc salonów Skody w nowej odsłonie
Rozpoczęty pod koniec 2013 r. kompleksowy rebranding salonów jest częścią strategii rozwoju marki.
Salon dealerski Klokočka w Pradze zamknął listę 1 000 dealerów, którzy prowadzą swoją działalność w nowej architekturze obiektów.
„Przekształcenie 1 000 salonów na świecie jest kamieniem milowym dla Skody” - mówi członek Zarządu Skoda ds. Sprzedaży i Marketingu, Werner Eichhorn. „Nowy salon oferuje idealne warunki dla naszej atrakcyjnej oferty modelowej. Jednocześnie mamy pewność, że wszystkie procesy w salonie samochodowym są jeszcze bardziej skoncentrowane na potrzebach Klientów” - dodaje Eichhorn.
W założeniach nowy styl salonów ma być otwarty i przejrzysty, w którym wygląd podąża za funkcjonalnością. Wysokiej jakości materiały, nowe rozwiązania konstrukcyjne, skuteczne rozwiązania oświetleniowe i ciepłe odcienie drewna mają tworzyć miłą atmosferę w salonie. W centralnym miejscu salonu, naprzeciwko wejścia znajduje się ekspozycja aktualnie promowanego modelu.
Na zewnątrz nowa architektura salonów charakteryzuje się prostymi kształtami, harmonijną kolorystyką, modularnymi elementami konstrukcyjnymi i nowoczesną koncepcją oświetlenia. Nowe obszary komunikacyjne na zewnętrznej elewacji poprawiają natomiast widoczność salonu w dzień i w nocy.
Dodajmy, że w 2014 r. Skoda sprzedała po raz pierwszy ponad milion samochodów na świecie.
źródło: Skoda
Zobacz podobne artykuły:
Wicepremier Gawkowski stracił samochód
Wiadomości / News
2024.04.25
Alfa Romeo - nazwa Milano już była
Wiadomości / News
2024.04.24
Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski
Wiadomości / Gorące tematy
2024.04.23
Startuje sezon rajdowych MP
Wiadomości / Moto sport
2024.04.26
Majówka 2024 – raport drogowy
Bezpieczeństwo
2024.04.26
Nissan Qashqai E-Power Tekna + – Nadzieja przyszłości?
Testy / Testy
2024.04.26