Studyjne nowości Suzuki podczas Tokyo Motor Show
W tym roku na wystawie Tokyo Motor Show, Suzuki zaprezentuje najnowsze pojazdy koncepcyjne wykorzystujące nowoczesne napędy 4x4 oraz silniki hybrydowe.
Tegoroczne Tokyo Motor Show odbędzie się w dniach od 23 listopada do 1 grudnia. Suzuki zgodnie ze swoim hasłem: „Małe samochody dla wielkiej przyszłości”, zaprezentuje pojazdy koncepcyjne, zwiastujące modele produkcyjne. Nie zabraknie również koncepcyjnych jednośladów, wykorzystujących napęd elektryczny.
Kompaktowy crossover Crosshiker łączy nowoczesną stylistykę z niską masą i efektywnym układem napędowym. Jest rozwinięciem koncepcyjnego modelu o lekkim nadwoziu Regina/G70, który był prezentowany na tokijskiej wystawie w 2011 roku. Crosshiker ma kompaktowe rozmiary i masę wynoszącą jedynie 810 kg. Wyposażony w litrowy, 3-cylindrowy silnik, model ten oferuje optymalny kompromis pomiędzy osiągami a ochroną środowiska. Pozostając przy proekologicznych założeniach modelu Regina, najnowszy koncepcyjny crossover wyróżnia się atrakcyjną stylistyką.
X-Lander stanowi propozycję samochodu hybrydowego z napędem czterech kół. Ma sprawdzać się zarówno w mieście, jak i podczas pokonywania trudniejszego terenu. Stworzony w oparciu o model Jimny, X-Lander został wyposażony w silnik o poj. 1.3, współpracujący z nową, manualną skrzynią biegów.
Kolejną propozycją Suzuki jest hybrydowy crossover – Hustler. Model ten to nowy rodzaj samochodu typu crossover o małych rozmiarach, który ma być dobrym kompanem dla osób uprawiających aktywny styl życia. Jego charakter podkreśla sportowa stylistyka i detale.
Koncepcyjny Recursion to wizja kompaktowego motocykla. Jego stylistyka odzwierciedla entuzjazm do motocykli, zachowując przy tym tak istotne cechy jak osiągi typowe dla motocykli o dużych pojemnościach silnika. Recursion został wyposażony w nowy, chłodzony cieczą, 2-cylindrowy silnik o pojemności 588 cm3 z turbodoładowaniem.
Model Extrigger to nieduży, elektryczny motocykl stworzony z myślą o zabawie. Extrigger został wyposażony w silnik elektryczny stosowany w skuterze e-Let’s i mimo, że jest małych rozmiarów posiada elementy typowe dla większych motocykli, jak m.in. aluminiowa rama, odwrócony przedni widelec oraz przedni i tylny hamulec tarczowy./oprac ns/
Foto: Suzuki
Zobacz podobne artykuły:
Marcello Gandini i Lamborghini Countach
Wiadomości / Wydarzenia
2024.04.13
Budowa sieci ładowania elektryków znacząco przyspieszy?
Wiadomości / Gorące tematy
2024.04.13
W ofertach na rynku wtórnym coraz więcej „młodszych” aut
Wiadomości / Gorące tematy
2024.04.08
52. Rajd Świdnicki - powroty i niespodzianki
Wiadomości / Moto sport
2024.04.17
Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy
Wiadomości / News
2024.04.16
Najgorsze "silniki roku" w autach używanych
Warsztat / Porady
2024.04.16