Stoisko Citroëna nagrodzone Creativity Award na Geneva Motor Show 2019
„La Maison Citroën” uznano najlepszą przestrzenią wystawową podczas Salonu Samochodowego w Genewie.
Corocznie od 2004 r, jury złożone ze specjalistów z Klubu Reklamy i Komunikacji w Genewie przyznaje nagrodę marce samochodowej, która najlepiej aranżuje swoją przestrzeń wystawową.
W tym roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, podczas 16. edycji tego prestiżowego konkursu, nagroda Creativity Award za najlepszą przestrzeń wystawową przypadła stoisku „La Maison Citroën”. Członkowie jury docenili sposób, w jaki marka połączyła historię Citroëna z wizją przyszłości, dbając jednocześnie o przyjazną atmosferę i wysoką jakość obsługi na stoisku.
Przestrzeń wyróżniała się architekturą, częściowo przekształconą w tor jazdy dla będącego cały czas w ruchu modelu Ami One Concept. Kilka razy dziennie odbywał się pokaz „Place to C”. Stoisko prowadziło odwiedzającego od teraźniejszości marki do jej przyszłości za sprawą „Le Comptoir Ami One”. /ns/
źródło: Citroën
Zobacz podobne artykuły:
Alfa Romeo - nazwa Milano już była
Wiadomości / News
2024.04.24
VW R – oddzielną marką?
Wiadomości / News
2024.04.21
Smart Concept #5 - zapowiedź
Wiadomości / News
2024.04.20
Alfa Romeo - nazwa Milano już była
Wiadomości / News
2024.04.24
Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski
Wiadomości / Gorące tematy
2024.04.23
Im większy luksus, tym większe… ryzyko!
Używane
2024.04.22