Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Spoticar - nowy wielomarkowy program sprzedaży aut używanych
kalendarz 19/05 2019

Spoticar - nowy wielomarkowy program sprzedaży aut używanych

News / PSA

Jednolity program sprzedaży samochodów używanych popularnych marek Groupe PSA zostanie uruchomiony w 11 krajach Europy w 2019 r.

„Wprowadzając program Spoticar, Groupe PSA umacnia swoją pozycję na rynku obrotu samochodami używanymi różnych marek” - powiedział Marc Lechantre, wiceprezes pionu samochodów używanych. „Spoticar zapewni klientom zainteresowanym ofertą samochodów używanych bezstresowy zakup zarówno przez internet, jak i w placówce dealerskiej, a nawet z dostawą do domu. Program zostanie wdrożony najpierw we Francji, a wkrótce również w innych krajach Europy”.

Groupe PSA stworzyła nowy program samochodów używanych Spoticar, aby uprościć procedurę zakupu dla klientów indywidualnych oraz firm dzięki cyfryzacji oferty i zapewnieniu obsługi w wyspecjalizowanych placówkach dealerskich.

Spoticar oferuje wybór pojazdów używanych różnych marek, wyselekcjonowanych, poddanych ocenie ekspertów i przygotowanych przez specjalistów z sieci Groupe PSA, zapewniając klientom dostęp do szerszej gamy pojazdów oraz usług.

Pod wspólny szyld Spoticar trafi osiem dotychczasowych programów, z wyłączeniem DS Certified, który będzie kontynuowany. Program funkcjonuje już we Francji, a do końca 2019 r. zostanie wprowadzony w 11 krajach Europy. Wraz z wdrożeniem programu, we Francji ruszyła specjalna strona internetowa (https://www.spoticar.fr), a sieć placówek dealerskich w całym kraju oferuje spersonalizowane doradztwo i wsparcie, a także gwarancję pod hasłem: „zadowolenie lub zwrot pieniędzy”  oraz bezpłatny serwis przez rok lub do 15 000 km.

Nowy program pojawia się w momencie szybkich zmian na dynamicznie rozwijającym się, ekstremalnie konkurencyjnym i mocno zdigitalizowanym światowym rynku samochodów używanych, szacowanym na około 150 mln umów sprzedaży oraz innych transakcji rocznie.

Groupe PSA generuje obecnie ponad 800 000 umów sprzedaży i innych transakcji rocznie w ramach ośmiu programów. W planie Push to Pass grupa wyznaczyła sobie za cel osiągnięcie ponad 1 mln umów sprzedaży i transakcji do 2021 r./oprac. ns/

źródło: PSA


Tagi:
PSA, program Spoticar, program sprzedaży samochodów używanych popularnych marek Spoticar

Zobacz podobne artykuły:

Alfa Romeo - nazwa Milano już była
kalendarz 24/04 2024

Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Wiadomości / News

2024.04.24

To nie pierwszy raz, kiedy Alfa Romeo zrezygnowała z nazwy Milano.
 VW R – oddzielną marką?
kalendarz 21/04 2024

VW R – oddzielną marką?

Wiadomości / News

2024.04.21

Dział R otrzyma własny pawilon w centrum wystawowym Autostadt w Wolfsburgu.
Smart Concept #5 - zapowiedź
kalendarz 20/04 2024

Smart Concept #5 - zapowiedź

Wiadomości / News

2024.04.20

Elektryczny crossover zadebiutuje w wersji produkcyjnej w drugiej połowie 2024 r.
Najnowsze artykuły:
Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Wiadomości / News

2024.04.24

To nie pierwszy raz, kiedy Alfa Romeo zrezygnowała z nazwy Milano.
 Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski

Wiadomości / Gorące tematy

2024.04.23

Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut.
 Im większy luksus, tym większe… ryzyko!

Im większy luksus, tym większe… ryzyko!

Używane

2024.04.22

Spośród 20 samochodów ze zmanipulowaną historią serwisową lub cofniętym licznikiem, aż 14 należy właśnie do klasy wyższej.