Samochody w folii? Dlaczego?
Na jednym z parkingów fabrycznych zakładów Fiata, niektóre samochody zostały owinięte folią.
Dział marketingu Fiata wpadł na pomysł ażeby spróbować przekonać pracowników do sprzedaży swoich zagranicznych samochodów i kupna aut, które są dziełem ich rąk. Akcja ta jest częścią kampanii promocyjnej, która ma zachęcić pracowników fabryk Fiata Mirafiori i Pomigliano do skorzystania ze specjalnych rabatów obowiązujących dla kilku modeli.
Pracownicy Fiata w zależności od modelu mogą skorzystać ze zniżki do 26 proc. a także mogą uzyskać dodatkowy rabat w wysokości 1000 euro.
Część pracowników po wyjściu z pracy była rozbawionych pomysłem, inni byli zirytowani, widząc swoje samochody na parkingu owinięte plastikowymi workami. Rzecznik Fiata powiedział: „zdecydowaliśmy, że zrobimy wszystko, by wspierać sprzedaż, jak tylko się da."
Zobacz podobne artykuły:
Alfa Romeo - nazwa Milano już była
Wiadomości / News
2024.04.24
Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski
Wiadomości / Gorące tematy
2024.04.23
VW R – oddzielną marką?
Wiadomości / News
2024.04.21
Alfa Romeo - nazwa Milano już była
Wiadomości / News
2024.04.24
Im większy luksus, tym większe… ryzyko!
Używane
2024.04.22
Podwójne zwycięstwo Toyoty w Rajdzie Chorwacji
Wiadomości / Moto sport
2024.04.22