Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Rośnie popularność Skody Fabia
kalendarz 19/05 2015

Rośnie popularność Skody Fabia

Wiadomości / News

Od początku tego roku wpłynęło ponad 4 500 zamówień na Fabię III.

Najnowsza generacja Fabii stała się jednym z najchętniej wybieranych samochodów w Polsce.   Choć od chwili rynkowego debiutu minęły zaledwie nieco ponad cztery miesiące, w polskich salonach zebrano już ponad 4 500 zamówień. Po nową Fabię sięgają nie tylko posiadacze  poprzednich generacji, ale i nowi klienci tej marki Klienci. Fabia cieszy się też dużą popularnością wśród kobiet. Nabywcy maja do wyboru dwie wersje nadwoziowe - pięciodrzwiowego hatchbacka i praktyczne kombi. Ponadto klienci chętnie wybierają auta w wyższych poziomach wyposażenia: najpopularniejsza jest optymalna, środkowa wersja Ambition, ale dużym zainteresowaniem cieszy się w Polsce także najwyższy poziom Style.     

Oprócz nowego stylu, samochód wyróżnia się nowoczesnymi rozwiązaniami i wysokim poziomem bezpieczeństwa, co potwierdziła najwyższa nota pięciu gwiazdek w testach Euro NCAP. Polski   importer przygotował korzystną ofertę, wprowadzając do wyboru promocyjne pakiety wyposażenia. Ponadto przy zakupie nowej Fabii każdy nabywca może otrzymać Pakiet przeglądów za 1 zł.  Dzięki takiej ofercie klient nie musi martwić się kosztem obowiązkowych przeglądów (robocizna, oryginalne części i materiały eksploatacyjne zgodne z planem serwisowym) przez pierwsze 4 lata lub do osiągnięcia przebiegu 60 000 km. Alternatywnie, zamiast pakietu przeglądów, można wybrać instalację LPG w specjalnej cenie, zapewniając sobie znaczące oszczędności na paliwie. 
 
Zdaniem Macieja Nowaka, product managera Skody w Polsce, „Fabia III zdecydowanie spełniła pokładane w niej nadzieje: producent opracował świetnie wyglądający, nowoczesny samochód, a polski importer połączył to z atrakcyjną i jak najlepiej dopasowaną do potrzeb Klientów ofertą. Zachęcamy więc każdego do bliższego poznania Nowej Fabii oraz odbycia jazdy próbnej”. 

 źródło: Skoda    
 

Zobacz podobne artykuły:

Alfa Romeo - nazwa Milano już była
kalendarz 24/04 2024

Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Wiadomości / News

2024.04.24

To nie pierwszy raz, kiedy Alfa Romeo zrezygnowała z nazwy Milano.
 Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski
kalendarz 23/04 2024

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski

Wiadomości / Gorące tematy

2024.04.23

Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut.
 VW R – oddzielną marką?
kalendarz 21/04 2024

VW R – oddzielną marką?

Wiadomości / News

2024.04.21

Dział R otrzyma własny pawilon w centrum wystawowym Autostadt w Wolfsburgu.
Najnowsze artykuły:
Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Wiadomości / News

2024.04.24

To nie pierwszy raz, kiedy Alfa Romeo zrezygnowała z nazwy Milano.
 Im większy luksus, tym większe… ryzyko!

Im większy luksus, tym większe… ryzyko!

Używane

2024.04.22

Spośród 20 samochodów ze zmanipulowaną historią serwisową lub cofniętym licznikiem, aż 14 należy właśnie do klasy wyższej.
Podwójne zwycięstwo Toyoty w Rajdzie Chorwacji

Podwójne zwycięstwo Toyoty w Rajdzie Chorwacji

Wiadomości / Moto sport

2024.04.22

Sébastien Ogier wygrał Rajd Chorwacji.