Odświeżony VW Polo z polskimi cenami
Do wyboru są trzy wersje silnikowe i cztery poziomy wyposażenia.
Jak już informowaliśmy, odnowione Polo można rozpoznać po zmienionej nieznacznie przedniej i tylnej części nadwozia. Zmodyfikowano zderzaki, pokrywę bagażnika a także kształt reflektorów i tylnych świateł typu LED. Jednocześnie po raz pierwszy Polo oferowane jest z matrycowymi diodowymi reflektorami IQ.Light oraz pas diod na osłonie chłodnicy.
Gama silników benzynowych ma obejmować trzy jednostki 3-cylindrowe 1.0 o mocy od 80 do 110 KM. Wersja 95-konna dostępna jest z 7-biegową przekładnią DSG, zaś najmocniejsza (110 KM) jest z nią łączona seryjnie. Pod koniec roku do oferty dołączy wersja GTI, napędzana 206-konnym silnikiem 2.0 TSI.
Standardem jest Digital Cockpit, czyli 8-calowy ekran z cyfrowymi wskaźnikami oraz system multimedialny nowej generacji. Od wersji Life wzwyż Polo występuje z Digital Cockpit Pro z ekranem o przekątnej 10,25 cala (dopłata – 1.410 zł).
Nabywcy mogą wybrać jeden z trzech systemów multimedialnych: radio Composition z ekranem o przekątnej 6,5 cala (seryjny w wersjach Polo i Life), Ready2Discover z 8-calowym ekranem i z usługą Streaming & Internet (seryjny w Style, R-Line, za dopłatą 1.820 zł w Life) oraz Discover Media z ekranem wielkości 8 cali i z usługą Streaming & Internet.
Polo może być wyposażone w zaawansowane technicznie diodowe matrycowe reflektory IQ.Light (seryjne w wersji Style, za dopłatą 4.920 zł w wersjach Life i R-Line). Polo jest piątym modelem – po Touaregu, Passacie, Golfie i Tiguanie – wyposażanym w te diodowe reflektory.
Nowością w Polo jest także system Travel Assist, który umożliwia półautomatyczną jazdę. W zakresie prędkości od 0 km/h (auta z przekładnią DSG) lub od 30 km/h (auta z przekładnią mechaniczną) aż do prędkości maksymalnej system ten może automatycznie kierować autem, hamować i przyspieszać (kierowca pozostaje odpowiedzialny za kontrolowanie pojazdu). System korzysta m.in. z aktywnego tempomatu ACC i z systemu Lane Assist, który utrzymuje samochód na pasie ruchu. Uruchamia się go specjalnym przyciskiem Travel Assist znajdującym się na kierownicy. Travel Assist jest seryjny w wersjach Style i R-Line (w wersji Life wymaga dopłaty 3.630 zł).
Do seryjnego wyposażenia wszystkich wersji Polo należą m.in. asystent utrzymania toru jazdy Lane Assist (od wersji Style wzwyż z Traffic Jam Assist), system wykrywający pieszych i rowerzystów oraz system rozpoznający zmęczenie kierowcy.
Cennik Polo otwiera wersja z silnikiem 1.0 MPI (80 KM) dostępna od 63 290 zł./ns/
źródło: VW
Zobacz podobne artykuły:
Volkswagen sprzedał fabrykę w Chinach
Wiadomości / News
2024.11.30
Wypadek, który zyskał światowy rozgłos
Wiadomości / News
2024.11.30
Toyota potwierdza powrót Celiki
Wiadomości / News
2024.11.25
Thierry Neuville po raz pierwszy mistrzem świata
Wiadomości / Moto sport
2024.11.30
Wypadek, który zyskał światowy rozgłos
Wiadomości / News
2024.11.30
Mercedes GLC 200 4Matic – SUV z charakterem
Testy / Testy
2024.11.29