Nowy wygląd salonów Skody
Skoda rozpoczęła wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej (CI) w swojej liczącej ponad 4000 punktów sieci dealerskiej.
Pierwsze odświeżone lokale znajdują się w Wietnamie i Estonii, a w październiku w Belgradzie otwarto pierwszy Škoda City Store zaprojektowany w całości zgodnie z nowym CI. W Kuwejcie powstał najnowocześniejszy salon firmy.
– Nowa identyfikacja odzwierciedla nasze nastawienie na rozwój w kierunku przyszłości mobilności i cyfryzacji. Jesteśmy w trakcie wprowadzania najważniejszej aktualizacji CI od 30 lat, zaczynając od materiałów informacyjnych i komunikacyjnych, a teraz rozszerzając ją na nasze salony na całym świecie. Są one kluczowe w budowaniu relacji między marką a klientami, umożliwiając bezpośrednie doświadczenie tego, co reprezentuje Skoda – mówi Martin Jahn, Członek Zarządu Škoda Auto ds. Sprzedaży i Marketingu.
Pierwszy odświeżony salon powstał w Wietnamie. Wraz z wejściem marki na rynek, 23 września oficjalnie otwarto punkty w Hanoi, Vinh, Buôn Ma Thuột i Ho Chi Minh City. We współpracy z lokalnym partnerem, TC Group, Skoda zamierza rozszerzyć swoją sieć dealerską do 20 salonów do 2025 r oraz do 30 punktów do 2028 r.
Marka przyspiesza również wdrażanie nowego CI w europejskich salonach. Pierwszym, który przyjął nowy wygląd, jest lokal Rohe Auto w Tallinie w Estonii. Następnie punkty pojawią się w Gosselies (gmina Charleroi w Belgii), w Hamar w Norwegii, w Pradze oraz we Wrocławiu.
W ślad za salonami dealerskimi, pierwszy City Store marki zaprojektowany w nowej identyfikacji wizualnej otwarto w październiku w centrum handlowym Galerija Beograd w stolicy Serbii. Oprócz prezentacji modeli, Škoda City Store zaprasza klientów do korzystania z przestrzeni coworkingowej, wypicia kawy lub przeglądania towarów producenta - w tym odzieży i prezentów. Sklepy Škoda City Store można znaleźć również w Sofii (Bułgaria), Brukseli (Belgia), Walencji (Hiszpania) i Katanii (Włochy). W nadchodzących latach planowane są otwarcia kolejnych lokali.
Jeden z największych salonów marki otwarto niedawno w Kuwejcie. Salon ten wyposażony jest w szereg rozwiązań cyfrowych, w tym ścianę wideo, stół dotykowy i cyfrowe stojaki informacyjne./ns/
Foto: Skoda
Zobacz podobne artykuły:
Porsche GT3, którego nikt nie kupuje
Wiadomości / News
2025.01.12
Zwycięzca konkursu Car of the Year 2025
Wiadomości / News
2025.01.10
Najczęściej wyszukiwana marka motoryzacyjna...
Wiadomości / News
2025.01.08
Lewis Hamilton w Maranello
Wiadomości / Moto sport
2025.01.22
Rajd Monte Carlo – przed startem
Wiadomości / Moto sport
2025.01.20