Nissan w Lidze Mistrzów UEFA
Wiadomości / News / Nissan
Firma Nissan Motor Co. Ltd. potwierdziła zawarcie czteroletniej umowy o globalnej współpracy z Ligą Mistrzów UEFA, obejmującej także Superpuchar UEFA.
Dla japońskiego producenta jest to największa umowa sponsorska w historii firmy. Zgodnie z jej zapisami Nissan będzie oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów na całym świecie od sezonu 2014/15 do sezonu 2017/18 włącznie.
„Ekscytujące innowacje są domeną Nissana, a jako partner UEFA nasza firma będzie się starała wzbogacić wrażenia, jakich dostarcza Liga Mistrzów UEFA” – powiedział Roel de Vries, wiceprezes i globalny dyrektor ds. marketingu w firmie Nissan. „Najbardziej prestiżowy turniej piłkarski w Europie będzie ważną globalną platformą dla Nissana. Naszym celem jest zaprezentowanie kibicom z całego świata atrakcyjności zarówno futbolu, jak i z naszych samochodów. Osiągnięcia w obu tych dziedzinach są dziełem niezwykłych ludzi, będących pasjonatami tego, czym się zajmują”.
Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu w UEFA Events SA, powiedział: „Cieszymy się, że Nissan zostanie od następnego sezonu oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów. Nissan należy do ścisłej czołówki globalnych firm i jest jedną z największych grup motoryzacyjnych na świecie. Uważamy, że nawiązana współpraca zaowocuje wieloma innowacyjnymi i ekscytującymi wydarzeniami na wszystkich rynkach świata. Jesteśmy też przekonani, że Nissan może wykorzystać platformę oferowaną przez Ligę Mistrzów UEFA do kontynuowania działań, dzięki którym odnosi sukcesy”.
Zdaniem de Vriesa transmisje rozgrywek w Lidze Mistrzów UEFA gromadzą przed telewizorami ponad 4 mld widzów w ciągu sezonu, a więc umowa pozwoli przybliżyć markę Nissan nowym odbiorcom i wyeksponować ją w tracie realizacji europejskiego kalendarza rozgrywek piłkarskich.
„Wzrost na rynku europejskim jest ważny dla Nissana. Sądzimy, że UEFA jest idealnym partnerem, który pomoże nam zrealizować cel biznesowy, jakim jest uzyskanie pozycji największego azjatyckiego producenta samochodów w Europie do 2016 roku. Z niecierpliwością czekamy na inaugurację nowego sezonu rywalizacji o Superpuchar UEFA, zaplanowaną na 12 sierpnia w Cardiff” – powiedział Bastien Schupp, wiceprezes ds. marketingu w Nissan Europe.
Przypomnijmy, ze japońska marka jest już sponsorem Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, reprezentacji olimpijskich Wielkiej Brytanii i Meksyku, Pucharu Narodów Afryki, turnieju NCAA Football, Heisman Trophy, Kanadyjskiej Ligi Futbolu oraz Usaina Bolta – ambasadora modelu GT-R i znanego kibica piłki nożnej.
źródło: Nissan
Zobacz podobne artykuły:
Nissan Qashqai E-Power Tekna + – Nadzieja przyszłości?
Testy / Testy
2024.04.26
Wicepremier Gawkowski stracił samochód
Wiadomości / News
2024.04.25
Alfa Romeo - nazwa Milano już była
Wiadomości / News
2024.04.24
Firmy z branży
P.P.U.H. "J.M.MAZUR" Sp. z o.o. Wałbrzych
ul. Noworudzka 4AStartuje sezon rajdowych MP
Wiadomości / Moto sport
2024.04.26
Majówka 2024 – raport drogowy
Bezpieczeństwo
2024.04.26
Nissan Qashqai E-Power Tekna + – Nadzieja przyszłości?
Testy / Testy
2024.04.26