Mitsubishi Pajero 2015
Wiadomości / News / Mitsubishi
W polskich salonach Mitsubishi debiutuje odświeżone Pajero.
Model roku 2015 wyróżnia się zmienioną stylizacją przodu pojazdu (nowy przedni zderzak i atrapa chłodnicy), nowym wzorem osłony koła zapasowego w kolorze nadwozia na tylnych drzwiach i światłami do jazdy dziennej typu LED. We wnętrzu natomiast system audio firmy Rockford Fosgate 2 DIN z dotykowym, ciekłokrystalicznym wyświetlaczem. Standardem w nowym Pajero 2015 jest także system monitorowania ciśnienia w oponach TPMS. W ofercie znajdzie się także 3-drzwiowa wersja Pajero, która jednak pojawi się w salonach w marcu przyszłego roku.
Mocną stroną Pajero była zawsze solidna, samonośna konstrukcja. Atutem jest także wysokoprężna, turbodoładowana jednostka napędowa z układem wtryskowym Common Rail o pojemności 3.2 i mocy 200 KM. Napęd przekazywany jest na obie osie za pośrednictwem układowi Super Select 4WD z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego. Z silnikiem współpracuje automatyczna, 5-biegowa przekładnia INVECS-II (Innovative Vehicles Electronic Control System) z sekwencyjnym trybem “Sport Mode”, która dopasowuje się do stylu prowadzenia kierowcy i dobiera przełożenia odpowiednio do zapamiętanych danych. Nie bez znaczenia są możliwości terenowe auta - 700 mm głębokość brodzenia, 45-stopniowy kąt pochylenia, 35-stopniowa zdolność wspinania czy 34,5-stopniowy kąt natarcia. Ponadto Pajero może holować przyczepę o masie 3500 kg.
W Polsce Mitsubishi Pajero Wagon (5-drzwiowe) jest dostępne w bogato wyposażonej wersji Instyle AT, która oprócz systemu audio Rockford Fosgate i świateł LED, oferuje m in. automatyczną klimatyzację, skórzaną tapicerkę siedzeń wraz z pokrytą skórą kierownicą i gałką zmiany biegów, tempomat i zestaw Bluetooth ze sterowaniem w kierownicy, kamerę cofania, okno dachowe, elektryczną regulację siedzeń kierowcy i pasażera, przednie reflektory ksenonowe i elektrochromatyczne lusterko wsteczne. O bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów dbają systemy stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji, ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD, układy wspomagania hamowania i priorytetu hamulca, wzmocnienia boczne w przednich drzwiach, zestaw 6 poduszek bezpieczeństwa – czołowe i boczne kierowcy oraz pasażera a także kurtynowe poduszki powietrzne dla 1. i 2. rzędu siedzeń. Mitsubishi Pajero Wagon Instyle AT jest dostępne w 7 kolorach nadwozia i kosztuje w tej wersji 229 990 zł.
Dodajmy, że do dziś sprzedano ponad 3 mln egzemplarzy Pajero.
źródło: MMC
Zobacz podobne artykuły:
VW R – oddzielną marką?
Wiadomości / News
2024.04.21
Smart Concept #5 - zapowiedź
Wiadomości / News
2024.04.20
Luksusowy „elektryk” spłonął w Warszawie
Wiadomości / News
2024.04.19
Im większy luksus, tym większe… ryzyko!
Używane
2024.04.22
Podwójne zwycięstwo Toyoty w Rajdzie Chorwacji
Wiadomości / Moto sport
2024.04.22
VW R – oddzielną marką?
Wiadomości / News
2024.04.21