Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Jeep i zespół Now United
kalendarz 13/03 2020

Jeep i zespół Now United

News / Jeep

Marka Jeep ogłasza globalne partnerstwo z popowym zespołem Now United.

Now United jest pierwszym na świecie międzynarodowym zespołem popowym, wraz z którym Jeep w mediach społecznościowych i cyfrowych, za pośrednictwem klipów i występów na żywo zrealizowanych do melodii „Come Together”, będzie promowała kompaktowego SUV-a Renegade.

Po serii zwiastunów, opublikowanych w ubiegłym tygodniu na kanałach społecznościowych zespołu Now United, w sobotę 7 marca 2020 r. ruszyła nowa kampania, która towarzyszy oficjalnemu wydaniu nowego singla Now United „Come Together”. Nowy teledysk odniósł natychmiastowy skutek z wynikiem 1,8 mln wyświetleń w ciągu pierwszych 24 godzin od publikacji.

Współpraca z Now United jest skierowana do nowych klientów, dla których została przygotowana kampania cyfrowa i społecznościowa, w której występuje 15 członków biorących udział w nowych widowiskach muzycznych, ukazujących się zarówno na co dzień, jak i co tydzień w serwisie YouTube oraz na bieżąco na Instagramie, TikTok i Twitterze. W każdym z tych występów członkowie grupy będą nosić stroje z logo Jeepa.

Now United to pierwszy na świecie międzynarodowy zespół popowy, w skład którego wchodzi 15 członków, w tym piosenkarze i tancerze z 15 różnych krajów: Indii, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Meksyku, Filipin, Finlandii, Korei Południowej, Australii, Senegalu, Chin, Japonii, Niemiec, Rosji, Kanady i Stanów Zjednoczonych. Utworzony w 2017 r. przez ikonę przemysłu muzycznego Simona Fullera, zespół Now United szybko dotarł do 40 mln fanów na całym świecie.

„Jeep jest wyjątkowy, ponieważ jest prawdziwą globalną marką motoryzacyjną, natychmiast rozpoznawalną na wszystkich kontynentach - powiedział Olivier Francois, dyrektor Marketingu FCA. - Nasi fani i followersi na całym świecie wiedzą, że to pasja, autentyczność i wolność napędzają markę Jeep. Now United podziela te same wartości, co my. Podczas gdy zespół rozpoczyna swoją letnią trasę koncertową z pierwszym koncertem w Brazylii, nie możemy się doczekać, aż nawiążemy współpracę z Simonem Fullerem, który reprezentuje i jednoczy naszych fanów w sposób, który tylko Jeep i Now United mogą umożliwić”.

„Jestem podekscytowany współpracą z Olivierem Francois geniuszem brandingu o wybitnym umyśle i witam Jeepa jako globalnego partnera Now United. Jeep to kultowa marka, z którą łączy nas mocny charakter i chęć przeżycia przygody. Udział Jeepa w klipie +Come Together+ jest pierwszym z wielu innych innowacyjnych projektów, które zamierzamy wspólnie realizować, a które utorują drogę nowym formom współpracy i zaangażowania naszych fanów na całym świecie” - powiedział Simon Fuller.

Simon Fuller jest twórcą American Idol i słynnym brytyjskim menedżerem muzycznym. Na liście wykonawców, z którymi pracował są między innymi tacy artyści, jak Spice Girls, Amy Winehouse, Annie Lennox, Kelly Clarkson, Carrie Underwood./ns/

źródło: PAP


Tagi:
Jeep, Jeep Renegade, Simon Fuller, Now United

Zobacz podobne artykuły:

Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy
kalendarz 16/04 2024

Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy

Wiadomości / News

2024.04.16

Alfa ugięła się pod naciskiem włoskiego rządu i zmieniła nazwę nowego modelu.
Premiery BMW podczas Święta Motoryzacji
kalendarz 15/04 2024

Premiery BMW podczas Święta Motoryzacji

Wiadomości / News

2024.04.15

Tegoroczne Concorso d'Eleganza Villa d'Este może być miejscem prezentacji nowego M4 CS.
Nie żyje Paolo Pininfarina
kalendarz 14/04 2024

Nie żyje Paolo Pininfarina

Wiadomości / News

2024.04.14

Paolo był synem Sergio Pininfariny i wnukiem Battisty „Pinina” Fariny.
Najnowsze artykuły:
Tajemniczy prototyp Peugeota

Tajemniczy prototyp Peugeota

Prezentacje / Concept Cars

2024.04.18

Był praktycznie gotowy do produkcji. Powstał tylko w jednym egzemplarzu.
 52. Rajd Świdnicki - powroty i niespodzianki

52. Rajd Świdnicki - powroty i niespodzianki

Wiadomości / Moto sport

2024.04.17

77 załóg, w tym 26 w rajdówkach sprzed lat, zadeklarowało start w 52. edycji Rajdu Świdnickiego.
Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy

Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy

Wiadomości / News

2024.04.16

Alfa ugięła się pod naciskiem włoskiego rządu i zmieniła nazwę nowego modelu.