Ford Tourneo Courier w Polsce
Wiadomości / News / Ford
W polskich salonach Forda debiutuje model Tourneo Courier.
Ten niewielki samochód powstał na płycie podłogowej Fiesty i modelu B-Max. Tourneo Courier może pełnić rolę zarówno auta rodzinnego, jak i pojazdu do biznesu. Gama silnikowa obejmuje trzy jednostki napędowe: benzynową 1.0 EcoBoost (100 KM) i dwie wysokoprężne - 1.5 TDCI (75 i 95 KM). Napęd przekazywany jest za pośrednictwem 5-biegowej przekładni manualnej. Według danych producenta, samochód napędzany silnikiem 1.5 TDCI (75 KM), zużywa średnio ok. 3,7 l/100 km.
Wsiadanie i wysiadanie ułatwiają przesuwane drzwi. Standardowo pojemność bagażnika Forda wynosi 708 litrów. Jak podkreśla producent, jest to o 60 litrów więcej niż u rywali. Przestrzeń bagażową można powiększyć dzięki składanym i dzielonym tylnym siedzeniom w proporcji 60:40 do 1656 l. Dodatkowym ułatwieniem w korzystaniu z bagażnika jest regulowana półka, która może zostać zamontowana na różnych wysokościach lub schowana za oparciami tylnych siedzeń.
Na polskim rynku samochód będzie występował w trzech wersjach wyposażenia: Ambiente, Trend i Titanium. Na liście podstawowego wyposażenia znalazła się m in. poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy, kurtyny powietrzne, system kontroli ciśnienia w kołach, system komunikacji SYNC z funkcją wzywania pomocy, a także komputer pokładowy, przednie szyby sterowane elektrycznie, immobilizer, centralny zamek.
Ceny auta w Polsce zaczynają się od 57 000 zł.
Zobacz podobne artykuły:
Wicepremier Gawkowski stracił samochód
Wiadomości / News
2024.04.25
Alfa Romeo - nazwa Milano już była
Wiadomości / News
2024.04.24
Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski
Wiadomości / Gorące tematy
2024.04.23
Startuje sezon rajdowych MP
Wiadomości / Moto sport
2024.04.26
Majówka 2024 – raport drogowy
Bezpieczeństwo
2024.04.26
Nissan Qashqai E-Power Tekna + – Nadzieja przyszłości?
Testy / Testy
2024.04.26