Ford Focus ST – liczy się wygląd
Ford nie będzie produkował nowego Focusa RS, tak więc Focus ST pozostaje najmocniejszą wersją tego modelu.
Prace nad nowym Focusem RS niestety zostały odłożone. Tymczasem rywal takich modeli jak Honda Civic Type R, VW Golf GTI i Renault Megane RS, został zmodyfikowany przez JMS Fahrzeugteile.
Uwagę zwraca m in. błyszczący czarny dyfuzor firmy Rieger, z wycięciami po każdej stronie na pokryte węglem rury wydechowe, które są częścią sportowego układu wydechowego Milltek oraz zestaw gwintowany KW Variant 3, który obniżył zawieszenie.
Charakterystyczne są również koła. Czarne felgi z pomarańczowymi akcentami marki Barracuda Racing Wheels, serii Ultralight. Jest to model Project 3.0, 8,5 × 19 cali, z wzorem w kształcie litery „Y” z ogumieniem Michelin 235/35.
Niemiecki tuner nie zajmował się silnikiem Focusa ST. Przypomnijmy, że fabryczny model napędzany 4-cylindrowym 2.3-litrowym silnikiem zapewnia moc 280 KM, zaś prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, a sprint od 0 do 100 km/h zajmuje mniej niż 6 sekund. Odmiana z jednostką wysokoprężną 2.0 dysponuje mocą 190 KM. W tej wersji samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 7,6 sek. a maksymalna prędkość wynosi 220 km/h./ns/
Zobacz podobne artykuły:
Fordem Rangerem dookoła Australii
Wiadomości / Wydarzenia
2024.03.07
Tuning Forda w autoryzowanym serwisie
Moto fanatyk / Tuning
2024.02.04
M-Sport Ford World Rally 2024
Wiadomości / Moto sport
2024.01.07
Alfa Romeo - nazwa Milano już była
Wiadomości / News
2024.04.24
Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski
Wiadomości / Gorące tematy
2024.04.23
Im większy luksus, tym większe… ryzyko!
Używane
2024.04.22