Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Audi i Bayern Monachium ruszają na "Audi Digital Summer Tour"
kalendarz 26/06 2020

Audi i Bayern Monachium ruszają na "Audi Digital Summer Tour"

News / Audi

Mistrzowski klub piłkarski Roberta Lewandowskiego FC Bayern Monachium wyrusza na wirtualne, cyfrowe tournée.

„Audi Digital Summer Tour” – bo taka jest nazwa wirtualnej imprezy – odbędzie się w dniach od 25 lipca do 2 sierpnia. Celem tego przedsięwzięcia jest dostarczenie kibicom możliwości doświadczenia w czasie rzeczywistym rozgrywek będących przygotowaniem do sezonu. Hildegard Wortmann, szefowa sprzedaży i marketingu Audi AG, tak opisuje pomysł: „Trudne czasy wymagają bardzo szczególnych działań. Żaden klub piłkarski, nigdy wcześniej nie uczestniczył w tak innowacyjnym i unikalnym projekcie. Jesteśmy niezmiernie dumni, że możemy być partnerem tego projektu i tworzyć fascynujące i jedyne w swoim rodzaju doświadczenie dla kibiców piłkarskich na całym świecie.”

Klub i jego gwiazdy, m.in. Robert Lewandowski, zostaną powołani do „cyfrowego życia” na specjalnej platformie rozgrywkowej. Piłkarze będą tu dodatkowo rozdawać cyfrowe autografy, odbywać się będą wirtualne wyzwania dla kibiców, a nawet prowadzone będzie współzawodnictwo z innymi sportowcami z całego świata. Częścią tournée będzie też realne wydarzenie sportowe: Bayern Monachium, w ramach Audi Football Summit rozegra mecz na Allianz Arena. Przeciwnik monachijczyków ogłoszony będzie wkrótce.

Karl-Heinz Rummenigge, prezes zarządu FC Bayern Monachium, mówi: „Niestety, ponieważ nie możemy tego lata, tak jak to miało miejsce w latach poprzednich, wyjechać na Audi Summer Tour, wraz z naszym partnerem – marką Audi, zaprojektowaliśmy taką globalną, cyfrową inicjatywę. Chcemy w ten sposób – w trudnych czasach pandemii - umacniać więzy całej światowej rodziny klubu Bayern Monachium. Nasi kibice z całego świata mogą oczekiwać na naszych platformach ekscytujących treści.”

„Audi Digital Summer Tour” to początek nowej, globalnej kampanii odbywającej się pod hasłem „World’s Biggest Sports Family” (Największa na Świecie Sportowa Rodzina). Klub FC Bayern Monachium, ze swymi 4500 fan-clubami zrzesza ponad 29 tys. członków./ns/

źródło: Audi


Tagi:
Audi, Audi Digital Summer Tour, FC Bayern Monachium, Robert Lewandowski, Karl-Heinz Rummenigge

Zobacz podobne artykuły:

Alfa Romeo - nazwa Milano już była
kalendarz 24/04 2024

Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Wiadomości / News

2024.04.24

To nie pierwszy raz, kiedy Alfa Romeo zrezygnowała z nazwy Milano.
 VW R – oddzielną marką?
kalendarz 21/04 2024

VW R – oddzielną marką?

Wiadomości / News

2024.04.21

Dział R otrzyma własny pawilon w centrum wystawowym Autostadt w Wolfsburgu.
Smart Concept #5 - zapowiedź
kalendarz 20/04 2024

Smart Concept #5 - zapowiedź

Wiadomości / News

2024.04.20

Elektryczny crossover zadebiutuje w wersji produkcyjnej w drugiej połowie 2024 r.
Najnowsze artykuły:
Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Wiadomości / News

2024.04.24

To nie pierwszy raz, kiedy Alfa Romeo zrezygnowała z nazwy Milano.
 Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski

Wiadomości / Gorące tematy

2024.04.23

Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut.
 Im większy luksus, tym większe… ryzyko!

Im większy luksus, tym większe… ryzyko!

Używane

2024.04.22

Spośród 20 samochodów ze zmanipulowaną historią serwisową lub cofniętym licznikiem, aż 14 należy właśnie do klasy wyższej.