Opel zmienia styl i logo
Producent zdecydował się na zmianę swojej wizualizacji.
Niektóre firmy postanowiły zmienić swoje logo aby wyróżnić się w nowej cyfrowej i zelektryfikowanej erze samochodów, jak chociażby Volkswagen.
Opel jest kolejną marką, która podjęła decyzję o zmianach, prezentując logo w jaśniejszym żółtym kolorze i nowy krój liter. Barwa nosi nazwę Neon Opel Yellow, a czcionkę nazwano Opel Next.
Od pierwszej połowy przyszłego roku te nowe elementy pojawią się w nowym modelu Crossland i zupełnie nowej Mokce. Będą to pierwsze produkcyjne auta utrzymane w nowej stylistyce.
W nowym logo, pierścień okalający znak „blitz” jest węższy a pod nim znalazł się napis „Opel”. Nowy żółty kolor ma symbolizować elektromobilność./ns/
Zobacz podobne artykuły:
Toyota wesprze Igrzyska w Paryżu
Wiadomości / News
2024.05.05
BMW rezygnuje z litery „i”
Wiadomości / News
2024.05.04
Motocyklista „zarobił” 226 punktów karnych
Wiadomości / News
2024.05.01
Od czerwca zacznie brakować w miastach taksówkarzy
Wiadomości / Gorące tematy
2024.05.06
Serial o życiu Ayrtona Senny
Wiadomości / Moto sport
2024.05.05
Porsche 911 992.2 – W dwóch wariantach
Prezentacje / Nowości
2024.05.05