Nissan pozostaje z UEFA
Wiadomości / News / Nissan
Współpraca Nissana z UEFA Champions League nadal będzie kontynuowana w sezonie 2015/16.
Po udanym pierwszym roku w roli Oficjalnego Sponsora Motoryzacyjnego UEFA Champions League, Nissan rozszerzy zakres tej współpracy do skali globalnej. Zawarcie stosownej umowy na następne trzy lata, do sezonu 2017/18 włącznie, ogłoszono jeszcze przed ubiegłotygodniowym losowaniem grupowym UEFA Champions League. Od bieżącego sezonu Nissan będzie między innymi sponsorował telewizyjne transmisje meczów UEFA Champions League w kolejnych ponad 40 krajach, w tym w Brazylii, Chinach, Japonii i USA.
Japoński koncern ma w planach niespodzianki uatrakcyjniające śledzenie najbardziej prestiżowego turnieju piłkarskiego w Europie. Od bieżącego sezonu Nissan ma także wyłączne prawo organizowania akcji Center Circle Carrier, dzięki której ponad 1300 dzieci z różnych krajów Europy będzie miało szansę z bliska obejrzeć akcje na boisku i spotkać swoich piłkarskich idoli. Jedną z atrakcji będzie możliwość zobaczenia najmłodszych entuzjastów futbolu w trakcie ceremonii otwarcia, kiedy wnoszą kultowy emblemat UEFA Champions League na linię środkową boiska przed każdym meczem.
Bastien Schupp, wiceprezes ds. marketingu w Nissan Europe, powiedział: „Od początku współpracy naszym celem było zapewnienie kibicom atrakcyjnego i emocjonującego doświadczenia w kontakcie z UEFA Champions League. Konsekwentnie staramy się wprowadzać innowacje w całej naszej działalności, a dzięki partnerstwu możemy to robić globalnie; przez cały sezon jeszcze większa rzesza ludzi będzie miała szansę na bliższe poznanie naszej marki. Poprzez naszych ambasadorów, imprezy i konkursy, a także spotkania z piłkarzami na boisku w ramach akcji Centre Circle Carrier dajemy ludziom możliwość bardziej bezpośredniego angażowania się w przeżywanie jednego z największych sportowych turniejów na świecie".
Oprócz programu Centre Circle Carrier jedną z akcji w tegorocznym sezonie UEFA Champions League będzie Goal of the Week. To konkurs, w którym kibice głosują na najciekawsze gole w poszczególnych meczach, a jednocześnie walczą o nagrody w postaci oficjalnych piłek, biletów, a nawet szansy wyjazdu na mecz finałowy do Mediolanu 28 maja 2016 r.
W sezonie 2015/16 Nissan będzie kontynuować współpracę z oficjalnymi ambasadorami UEFA Champions League: Andrésem Iniestą, Thiago Silvą, Yayą Touré i Maxem Meyerem. Będą oni pojawiać się w reklamach telewizyjnych i prasowych Nissana, a także brać udział w innych akcjach organizowanych w ciągu roku.
źródło: Nissan
Zobacz podobne artykuły:
BMW rezygnuje z litery „i”
Wiadomości / News
2024.05.04
Chris Evans: „To ekscytujący czas dla miłośników samochodów”
Wiadomości / Wydarzenia
2024.05.03
Motocyklista „zarobił” 226 punktów karnych
Wiadomości / News
2024.05.01
Firmy z branży
P.P.U.H. "J.M.MAZUR" Sp. z o.o. Wałbrzych
ul. Noworudzka 4ABMW rezygnuje z litery „i”
Wiadomości / News
2024.05.04
Jak zabezpieczyć się przed klonem?
Używane
2024.05.03
Chris Evans: „To ekscytujący czas dla miłośników samochodów”
Wiadomości / Wydarzenia
2024.05.03