Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Rafał Majka ambasadorem Citroëna
kalendarz 21/11 2013

Rafał Majka ambasadorem Citroëna

Wiadomości / Wydarzenia

Większość producentów samochodów zabiega, aby „twarzami” ich marki byli znani aktorzy, sportowcy, celebryci. Nie inaczej jest w przypadku Citroëna. Francuska marka stawia na… dwa kółka. Ambasadorem marki został Rafał Majka, utalentowany kolarz.

Jak się okazuje nie jest to pierwszy sportowiec, który podjął współpracę z Citroënem. We wcześniejszych latach byli to m.in.: Robert Korzeniowski, Kinga Baranowska oraz Tomasz Cichocki. Wszystkie te osoby łączy nieugięta wola walki. Podobnie sprawa wygląda, z Rafałem Majką. Jest to młody, 24 letni sportowiec, który wciąż poprawia swoje wyniki, na największych kolarskich imprezach świata. Warto wspomnieć, że Rafał Majka znalazł się w pierwszej dziesiątce wyścigu Giro d’Italia, a w wyścigu Mediolan – Turyn zajął drugie miejsce. Dla polskich kibiców kolarstwa bardzo ważną imprezą jest Tour de Pologne. Nowy ambasador Citroëna, aż przez cztery etapy jechał w koszulce lidera klasyfikacji generalnej, tego wyścigu.

Współpraca z Rafałem jest częścią strategii biznesowej, realizowanej z powodzeniem na rynkach, na których Citroën jest obecny. Wynika ona z systemu wartości marki. Od lat poszukujemy i z sukcesem współpracujemy z osobami wytrwałymi, energicznymi, które nie boją się stawiać przed sobą ambitnych celów i konsekwentnie je realizują. Jestem przekonany, że Rafał Majka jest właśnie taką osobą – powiedział Jacek Trojanowski, dyrektor generalny Citroën Polska.

Podczas konferencji prasowej Rafał Majka odebrał kluczyki do Citroëna DS5. Wydaje się, że jest to dostatecznie duży samochód, aby spokojnie przewieźć nim rowery. Okazuje się bowiem, że zawodnik wiele kilometrów pokonuje się nie tylko na dwóch kołach. Sport jakim jest kolarstwo wymaga pokonywania dużych odcinków między etapami. Ważne żeby móc pokonywać je w komfortowych warunkach. Citroën DS5 prawdopodobnie da sobie radę z tym zadaniem. Francuski producent przygotował dla Rafała Majki niespodziankę w postaci drugiego samochodu. Citroëna DS3 Cabrio, otrzymała narzeczona kolarza. Można więc powiedzieć, że Citroën stał się rodzinną marką dla Rafała Majki.

Mateusz Budzianowski

 

Zobacz podobne artykuły:

Wicepremier Gawkowski stracił samochód
kalendarz 25/04 2024

Wicepremier Gawkowski stracił samochód

Wiadomości / News

2024.04.25

Auto, które kupił legalnie Krzysztof Gawkowski za 100 tys. zł ma swojego „bliźniaka” we Francji.
Alfa Romeo - nazwa Milano już była
kalendarz 24/04 2024

Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Wiadomości / News

2024.04.24

To nie pierwszy raz, kiedy Alfa Romeo zrezygnowała z nazwy Milano.
 Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski
kalendarz 23/04 2024

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski

Wiadomości / Gorące tematy

2024.04.23

Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut.
Najnowsze artykuły:
Kolizje i pożary z udziałem samochodów elektrycznych - co warto wiedzieć?

Kolizje i pożary z udziałem samochodów elektrycznych - co warto wiedzieć?

Warsztat / Eksploatacja

2024.04.25

Pożar luksusowego samochodu elektrycznego Lucid Air w Warszawie zwrócił uwagę na profesjonalne i nietuzinkowe działania strażaków.
Wicepremier Gawkowski stracił samochód

Wicepremier Gawkowski stracił samochód

Wiadomości / News

2024.04.25

Auto, które kupił legalnie Krzysztof Gawkowski za 100 tys. zł ma swojego „bliźniaka” we Francji.
Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Wiadomości / News

2024.04.24

To nie pierwszy raz, kiedy Alfa Romeo zrezygnowała z nazwy Milano.