Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Rafał Majka ambasadorem Citroëna
kalendarz 21/11 2013

Rafał Majka ambasadorem Citroëna

Wiadomości / Wydarzenia

Większość producentów samochodów zabiega, aby „twarzami” ich marki byli znani aktorzy, sportowcy, celebryci. Nie inaczej jest w przypadku Citroëna. Francuska marka stawia na… dwa kółka. Ambasadorem marki został Rafał Majka, utalentowany kolarz.

Jak się okazuje nie jest to pierwszy sportowiec, który podjął współpracę z Citroënem. We wcześniejszych latach byli to m.in.: Robert Korzeniowski, Kinga Baranowska oraz Tomasz Cichocki. Wszystkie te osoby łączy nieugięta wola walki. Podobnie sprawa wygląda, z Rafałem Majką. Jest to młody, 24 letni sportowiec, który wciąż poprawia swoje wyniki, na największych kolarskich imprezach świata. Warto wspomnieć, że Rafał Majka znalazł się w pierwszej dziesiątce wyścigu Giro d’Italia, a w wyścigu Mediolan – Turyn zajął drugie miejsce. Dla polskich kibiców kolarstwa bardzo ważną imprezą jest Tour de Pologne. Nowy ambasador Citroëna, aż przez cztery etapy jechał w koszulce lidera klasyfikacji generalnej, tego wyścigu.

Współpraca z Rafałem jest częścią strategii biznesowej, realizowanej z powodzeniem na rynkach, na których Citroën jest obecny. Wynika ona z systemu wartości marki. Od lat poszukujemy i z sukcesem współpracujemy z osobami wytrwałymi, energicznymi, które nie boją się stawiać przed sobą ambitnych celów i konsekwentnie je realizują. Jestem przekonany, że Rafał Majka jest właśnie taką osobą – powiedział Jacek Trojanowski, dyrektor generalny Citroën Polska.

Podczas konferencji prasowej Rafał Majka odebrał kluczyki do Citroëna DS5. Wydaje się, że jest to dostatecznie duży samochód, aby spokojnie przewieźć nim rowery. Okazuje się bowiem, że zawodnik wiele kilometrów pokonuje się nie tylko na dwóch kołach. Sport jakim jest kolarstwo wymaga pokonywania dużych odcinków między etapami. Ważne żeby móc pokonywać je w komfortowych warunkach. Citroën DS5 prawdopodobnie da sobie radę z tym zadaniem. Francuski producent przygotował dla Rafała Majki niespodziankę w postaci drugiego samochodu. Citroëna DS3 Cabrio, otrzymała narzeczona kolarza. Można więc powiedzieć, że Citroën stał się rodzinną marką dla Rafała Majki.

Mateusz Budzianowski

 

Zobacz podobne artykuły:

Stacje benzynowe inwestują w gastronomię
kalendarz 17/07 2018

Stacje benzynowe inwestują w gastronomię

Wiadomości / Gorące tematy

2018.07.17

Są coraz ważniejszym graczem w tym segmencie.
Renault partnerem klubu Paris Saint-Germain
kalendarz 16/07 2018

Renault partnerem klubu Paris Saint-Germain

Wiadomości / News

2018.07.16

Klub Paris Saint-Germain i firma Renault podpisały umowę o współpracy podczas trzech najbliższych sezonów piłkarskich.
 Toyota Supra zadebiutowała na Goodwood Festival of Speed
kalendarz 15/07 2018

Toyota Supra zadebiutowała na Goodwood Festival of Speed

Wiadomości / News

2018.07.15

Japoński producent wybrał brytyjskie święto motoryzacji na premierowy pokaz nowej Supry.
Najnowsze artykuły:
VW T-Cross – Najmniejszy w rodzinie

VW T-Cross – Najmniejszy w rodzinie

Prezentacje / Nowości

2018.07.20

Na jesieni tego roku zostanie oficjalnie zaprezentowany VW T-Cross, czyli model mniejszy od T-Roca.
Volkswagen Arteon R-Line 2,0 TDI BiTurbo DSG 4Motion: - Passat nieoczywisty

Volkswagen Arteon R-Line 2,0 TDI BiTurbo DSG 4Motion: - Passat nieoczywisty

Testy / Testy

2018.07.20

Czy jest swoistym Passatem bis? Przestylizowanym evergreenem z Wolfsburga? A może kolejną przymiarką do segmentu premium?
Cztery błędy mechanika, które niszczą sprzęgło

Cztery błędy mechanika, które niszczą sprzęgło

Warsztat / Porady

2018.07.19

Prawidłowo zamontowana tarcza sprzęgła będzie służyć nawet przez 200 tys. km, ale…