Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Filip Nivette zwycięzcą Memoriału
kalendarz 08/04 2018

Filip Nivette zwycięzcą Memoriału

Moto sport

Filip Nivette z Kamilem Hellerem rozpoczęli rajdowy sezon od wygranej w Memoriale Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza.

Załoga startująca w Wieliczce Fordem Fiesta Proto prowadziła od startu do mety. Z dziewięciu odcinków specjalnych Nivette/Heller zwyciężyli na sześciu, trzykrotnie triumfowali Waldemar Kluza z Danielem Stawiarskim (Ford Fiesta Proto), raz najszybsi (ex aequo) byli Andrzej Szepieniec z Jarosławem Zawadzkim (Mitsubishi Lancer Evo IX).

Na podium łącznej punktacji oprócz Nivette’a znaleźli się Michał Ratajczyk i Jędrzej Szcześniak (Mitsubishi Lancer Evo X) oraz na najniższym stopniu Jakub Brzeziński z Kamilem Kozdroniem (Skoda Fabia R5).

Zwycięzcami klasy 2 zostali Radosław i Rafał Ćwięczkowie (Honda Civic Type R), a klasy 1 Rafał Kręcioch i Marcin Drewniak (Peugeot 208 R2).

W klasyfikacji MOTUL 1. rundy HRSMP najszybsi byli Michał i Jacek Pryczkowie (Subaru Impreza 555), za nimi uplasowali się Marek Suder i Jakub Matyjewicz (Ford Sierra Cosworth 4x4), a czołową trójkę uzupełnili Robert Luty i Marcin Celiński (Subaru Legacy 4 WD Turbo).

źródło: wieliczkacity

2. Rajd Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza:
1. Filip Nivette/Kamil Heller - Ford Fiesta Proto 25.22,8
2. Michał Ratajczyk/Jędrzej Szcześniak - Mitsubishi Lancer Evo X +19,2
3. Jakub Brzeziński/Kamil Kozdroń - Skoda Fabia R5 +21,1
4. Piotr Ostrowski/Anna Nowakowska - Mitsubishi Lancer Evo VIII +22,1
5. Andrzej Szepieniec/Jarosław Zawadzki - Mitsubishi Lancer Evo IX +29,4
6. Szymon Piękoś/Łukasz Krasowski - Mitsubishi Lancer Evo VIII +36,9
7. Karol Krupa/Wojciech Witkowski - Mitsubishi Lancer Evo IX +52,6
8. Kacper Terlikowski/Marcin Grabski - Mitsubishi Lancer Evo X +1.14,6
9. Jurij Protasow/Marcin Lisicki - Ford Fiesta Proto +1.21,2
10. Waldemar Kluza/Daniel Stawiarski - Ford Fiesta Proto +1.32,5

I Runda MOTUL HRSMP:
1. Michał Pryczek/Jacek Pryczek - Subaru Impreza 555 27.57,9 (6/I1)
2. Marek Suder/Jakub Matyjewicz - Ford Sierra Cosworth 4x4 +1.13,0 (4/E4)
3. Robert Luty/Marcin Celiński - Subaru Legacy 4WD Turbo +1.16,9 (4/E4)
4. Piotr Zaleski/Jacek Gruszczyński - Porsche 911 SC RS +2.17,0 (3/D5)
5. Filip Stopa/Rafał Ślęczka - BMW 318is E30 +2.57,3 (5/F3)
6. Marcin Gaciarz/Marcin Kowalik - Nissan Sunny GTI +3.01,9 (6/H3)
7. Mariusz Polak/Kazimierz Gargas - Audi Coupé Quattro +3.50,0 (5/G1)
8. Grzegorz Zych/Paweł Duniewicz - BMW 318is E30 +4.07,4 (4/E3)
9. "Elefant"/Ernest Kornobis - BMW 318is E30 +4.19,1 (4/E3)
10. Jerzy Skrzypek/Dariusz Pyda - Fiat Ritmo Abarth +4.50,7 (4/E3)


Tagi:
Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 2018, Filip Nivette, Kamil Heller

Zobacz podobne artykuły:

Kajetan Kajetanowicz w Rajdzie Niemiec
kalendarz 18/07 2018

Kajetan Kajetanowicz w Rajdzie Niemiec

Wiadomości / Moto sport

2018.07.18

Kajetan Kajetanowicz pilotowany przez Macieja Szczepaniaka, będzie rywalizować w asfaltowym Rajdzie Niemiec.
 Setki kilometrów na jednym litrze paliwa!
kalendarz 09/07 2018

Setki kilometrów na jednym litrze paliwa!

Wiadomości / Moto sport

2018.07.09

W niedzielę zakończyła się 34. edycja Shell Eco-marathon, który po raz trzeci odbył się w ramach festiwalu innowacji energetycznych „Make the Future Live” w Londynie.
Toyota z początków WRC w Rajdzie Śląska
kalendarz 07/07 2018

Toyota z początków WRC w Rajdzie Śląska

Wiadomości / Moto sport

2018.07.07

Poziom Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski przyciąga nie tylko polskich zawodników i kibiców, ale również gości z zagranicy.
Najnowsze artykuły:
VW T-Cross – Najmniejszy w rodzinie

VW T-Cross – Najmniejszy w rodzinie

Prezentacje / Nowości

2018.07.20

Na jesieni tego roku zostanie oficjalnie zaprezentowany VW T-Cross, czyli model mniejszy od T-Roca.
Volkswagen Arteon R-Line 2,0 TDI BiTurbo DSG 4Motion: - Passat nieoczywisty

Volkswagen Arteon R-Line 2,0 TDI BiTurbo DSG 4Motion: - Passat nieoczywisty

Testy / Testy

2018.07.20

Czy jest swoistym Passatem bis? Przestylizowanym evergreenem z Wolfsburga? A może kolejną przymiarką do segmentu premium?
Cztery błędy mechanika, które niszczą sprzęgło

Cztery błędy mechanika, które niszczą sprzęgło

Warsztat / Porady

2018.07.19

Prawidłowo zamontowana tarcza sprzęgła będzie służyć nawet przez 200 tys. km, ale…