Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
DS chce konkurować z największymi graczami na rynku SUV-ów
kalendarz 26/04 2018

DS chce konkurować z największymi graczami na rynku SUV-ów

DS / Gorące tematy

Nowy model w tym segmencie będzie sprzedawany w specjalnej sieci salonów.

Bez wielkich kampanii reklamowych, za to ze specjalnie zaprojektowaną siecią sprzedaży, która wykorzystuje najnowsze technologie – marka DS wprowadza na polski rynek DS 7 Crossback, swojego flagowego SUV-a z kategorii premium, który ma konkurować z BMW X1, czy Audi Q3. Model ma dwa wyróżniki – oryginalny design w wersji francuskiej i wnętrze naszpikowane multimediami oraz wszystkimi technologicznymi nowinkami, jakie są obecnie dostępne w segmencie premium.

Rynek SUV-ów, w którym plasujemy nasz model DS 7 Crossback, jest tym segmentem, który rozwija się najprężniej. Widzimy masową tendencję przesiadania się klientów z sedanów klasy premium właśnie na samochody SUV, które zapewniają zupełnie inne doznania. Jest to w tej chwili moda, która przychodzi do nas z rynków zagranicznych. Dziś liczy się przede wszystkim ten segment – u wielu producentów to są główne sprzedające się modele – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Krzysztof Gacek, brand manager marki DS Automobiles.

Moda na crossovery i SUV-y ma się w najlepsze już kolejny rok z rzędu. W 2015 r. stały się najchętniej kupowanymi samochodami w Europie i obecnie blisko co czwarte auto, które opuszczają fabryki, należy do tego segmentu. Sprzedaż SUV-ów napędza europejski rynek motoryzacyjny (w listopadzie ub.r. osiągnęły w nim rekordowy udział sięgający 31,9 proc.). Według szacunków Automotive News Europe w 2020 r. poziom sprzedaży takich aut sięgnie już 2 mln sztuk (wzrost z 1,8 mln w 2017 r.). Luksusowe SUV-y również w Polsce cieszą się rosnącą popularnością.

W rynkowy trend chce mocniej wpisać się DS Automobiles, marka premium Grupy PSA, najmłodsza w jej portfolio. DS 7 Crossback był prezentowany na tegorocznych targach Motor Show w Poznaniu – najważniejszej wystawie motoryzacyjnej w Polsce.

Bezpośrednią konkurencją samochodu marki DS 7 Crossback są samochody z segmentu C premium, czyli takie auta jak BMW X 1, Audi Q3, Lexus NX i pozostałe modele producentów, którzy produkują tego rodzaju samochody. Pozycjonujemy ten samochód w klasie premium, o czym świadczą chociażby jakość wykonania, technologie użyte w naszym modelu, a także szereg elementów wyposażenia – mówi Krzysztof Gacek.

DS 7 Crossback ma umocnić pozycję marki w segmencie premium i jednocześnie wyznaczać kierunek i styl dla kolejnych, produkowanych przez nią samochodów. Flagowy SUV DS ma dwa wyróżniki – pierwszym jest oryginalny design, à la française. Samochód ma być uosobieniem luksusu, stąd wnętrze zaprojektowane tak, żeby przypominało minisalon oraz ekskluzywne detale.

Drugi wyróżnik to technologie – model jest naszpikowany innowacjami, multimediami i wszystkimi technologicznymi nowinkami, jakie są obecnie dostępne w segmencie premium. Szereg aplikacji zapewnia dostęp do internetu, nawigacji satelitarnej, która w czasie rzeczywistym informuje o pogodzie czy korkach na trasie oraz obsługi smartfona za pośrednictwem Apple CarPlay, czy MirrorLink.

Ten samochód może być w pełni połączony ze wszystkimi systemami komórkowymi, które dzisiaj występują na rynku – mówi Krzysztof Gacek.

Wnętrze samochodu wyposażono m.in. w wysokiej jakości system hi-fi, który umożliwia podłączenie nawet czternastu głośników. System DS active scan skanuje drogę przed samochodem, przekazuje informacje do komputera głównego, a następnie automatycznie dostosowuje zawieszenie do warunków drogowych.

To powoduje to, że kierowcy odczuwają właściwy komfort w danych warunkach drogowych – jednocześnie czują podłoże, ale i komfort z jazdy. Dodatkowo, z nowinek technologicznych mamy dwa duże, 12-calowe ekrany, z których jeden jest umieszczony w miejscu zegarów. Na dużym wyświetlaczu znajdą się wszystkie informacje, np. płynące z systemu Night Vision o pojawiających się zagrożeniach na drodze, także z systemu nawigacji. Można go konfigurować w dowolny sposób – wylicza Krzysztof Gacek.

Flagowy DS 7 Crossback będzie sprzedawany poprzez specjalnie zaprojektowaną i stworzoną od podstaw sieć sprzedaży. W tym roku pojawią się w Polsce cztery butikowe salony DS Store i DS Salon – w Warszawie, Krakowie, Katowicach oraz Łodzi. W przyszłym roku dołączą Poznań, Trójmiasto, Szczecin i Wrocław. Sprzedaż będzie prowadzona wielokanałowo – co oznacza, że auto będzie można wybrać online i dokończyć proces zakupu w salonie. Nowością na miarę XXI wieku jest możliwość personalizacji i skonfigurowania swojego samochodu w wirtualnej rzeczywistości – w technologii DS Virtual Vision.

W tej chwili model jest wprowadzany na rynek. Nie robiliśmy wielkich kampanii. Bardziej skupiamy się na konstrukcji sieci sprzedaży, otwieraniu nowych salonów, przeszkoleniem sprzedawców, czyli nad przygotowaniem sprzedaży samochodu we właściwy sposób, we wszystkich lokalizacjach, w których będą otwarte DS Store’y. Czeka nas duża praca w tym roku. Co miesiąc będziemy dorzucali nowe punkty dystrybucji. Opinie i informacje, które płyną z tych już funkcjonujących pokazują, że zainteresowanie klientów jest duże – mówi brand manager DS.

źródło: Newseria


Tagi:
DS, DS 7 Crossback, SUV-y

Zobacz podobne artykuły:

Luksusowe marki stawiają na spersonalizowane auta
kalendarz 09/05 2018

Luksusowe marki stawiają na spersonalizowane auta

Wiadomości / Gorące tematy

2018.05.09

Do zakupu specjalnych wersji konieczne są zaproszenia.
Polacy piją coraz bardziej odpowiedzialnie
kalendarz 07/05 2018

Polacy piją coraz bardziej odpowiedzialnie

Wiadomości / Gorące tematy

2018.05.07

Mniej nietrzeźwych osób siada za kierownicą.
Rekord sprzedaży nowych aut w marcu
kalendarz 23/04 2018

Rekord sprzedaży nowych aut w marcu

Wiadomości / Gorące tematy

2018.04.23

W marcu z salonów wyjechało ich ponad 50 tys.
Najnowsze artykuły:
Truck Racing French Grand Prix: Ostaszewski dwa razy na pudle

Truck Racing French Grand Prix: Ostaszewski dwa razy na pudle

Wiadomości / Moto sport

2018.05.23

W niedzielę na francuskim torze wyścigowym Paul Ricard zakończyła się pierwsza runda Truck Racing French Grand Prix.
 Mercedes Klasa A z oponami Bridgestone Turanza T005

Mercedes Klasa A z oponami Bridgestone Turanza T005

Warsztat / Technika

2018.05.23

Bridgestone zaprojektował wspólnie z marką Mercedes-Benz nowy model opony turystycznej klasy premium, Turanza T005.
 Flotowe hatchbacki – Bezpieczeństwo przede wszystkim

Flotowe hatchbacki – Bezpieczeństwo przede wszystkim

Prezentacje / Nowości

2018.05.22

Sprawdzamy, do których dodatkowych systemów bezpieczeństwa w popularnych hatchbackach należy dopłacić, a które są oferowane w standardzie.