Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Bernhard Maier: „Czwarty SUV Skody na rynku chińskim jeszcze w tym roku”
kalendarz 10/05 2018

Bernhard Maier: „Czwarty SUV Skody na rynku chińskim jeszcze w tym roku”

News / Skoda

Skoda planuje wzmocnić swoją silną pozycję na rynku chińskim i do 2020 r. podwoić sprzedaż do poziomu 600 000 samochodów rocznie.

Marka stawia już konkretne kroki na drodze ku realizacji tego celu – rozpoczęła ofensywę modelową w segmencie SUV, oferując auta dopasowane specjalnie do preferencji i oczekiwań chińskich klientów. Na targach ‘Auto China 2018’, które odbyły się w Pekinie, czeska marka prezentowała nowy miejski SUV.

W roku 2017 Skoda świętowała dziesięciolecie swojej obecności w Chinach. Zaprezentowała wtedy na rynku chińskim trzy nowe modele: Octavię Combi oraz SUV-y: Kodiaq i Karoq. W kolejnych latach marka planuje dalsze przyspieszenie rozwoju poprzez kontynuację ofensywy modelowej. W ubiegłym roku Skoda potwierdziła strategiczne znaczenie chińskich odbiorców, wybierając Szanghaj na miejsce światowej premiery studialnego modelu Vision E – zapowiedzi pierwszego w pełni elektrycznego modelu Skody w segmencie SUV.

 „Skoda obserwuje szczególnie dynamiczny rozwój segmentu SUV na rynku chińskim. Tylko przez ostatnie trzy lata popyt na samochody tego typu w Chinach wzrósł dwukrotnie” – zauważa Dyrektor Generalny marki Skoda Bernhard Maier. „Nasza ofensywa w segmencie SUV w Chinach rozpoczęła się w zeszłym roku debiutem świetnie przyjętych modeli Kodiaq i Karoq. Teraz wprowadzamy model przygotowany specjalnie na rynek chiński: Kamiq. Jeszcze w tym roku Skoda zaprezentuje kolejnego, dużego SUV-a, który będzie czwartym przedstawicielem aut z tego segmentu w naszej ofercie na chińskim rynku”.

Skoda Kamiq wchodzi na chiński rynek jako model pozycjonowany poniżej kompaktowego SUV-a Karoq. Styl auta został zaprojektowany zgodnie z gustami chińskich odbiorców. Zawiera on wszystkie klasyczne motywy języka stylistycznego SUV-ów Skody. Po modelu Kamiq, Skoda będzie wprowadzała na chiński rynek kolejne nowości modelowe w segmencie SUV dopasowane specjalnie do miejscowych preferencji./ns/

źródło: Skoda


Tagi:
Skoda, Bernhard Maier, Skoda Kamiq, SUV-y Skody, Skoda Octavia Combi, Skoda Kodiaq, Skoda Karoq, Skoda Vision E

Zobacz podobne artykuły:

Hyundai i30 Fastback N na trasie z Rzymu do Paryża
kalendarz 21/09 2018

Hyundai i30 Fastback N na trasie z Rzymu do Paryża

Wiadomości / News

2018.09.21

Choć debiut modelu i30 Fastback N został już potwierdzony 2 października podczas Paris Auto Show, to samochód będzie można zobaczyć kilka dni wcześniej.
Peugeot Partner - International Van of the Year 2019
kalendarz 20/09 2018

Peugeot Partner - International Van of the Year 2019

Wiadomości / News

2018.09.20

To prestiżowe wyróżnienie zostało przyznane nowemu Partnerowi jeszcze przed jego rynkowym debiutem.
Peugeot – W Paryżu nowe studyjne coupe
kalendarz 18/09 2018

Peugeot – W Paryżu nowe studyjne coupe

Wiadomości / News

2018.09.18

Na krótko przed Paris Auto Show producenci ujawniają swoje nowości.
Najnowsze artykuły:
Hyundai i30 Fastback N na trasie z Rzymu do Paryża

Hyundai i30 Fastback N na trasie z Rzymu do Paryża

Wiadomości / News

2018.09.21

Choć debiut modelu i30 Fastback N został już potwierdzony 2 października podczas Paris Auto Show, to samochód będzie można zobaczyć kilka dni wcześniej.
Renault Clio III (2005-2012)

Renault Clio III (2005-2012)

Używane

2018.09.21

Na rynku pojazdów używanych nie brakuje samochodów segmentu B. Popularnym modelem wśród aut typowo miejskich jest Renault Clio. Przyglądamy się trzeciej generacji tego pojazdu.
75. Rajd Polski: Kasperczyk walczy o podium w RSMP

75. Rajd Polski: Kasperczyk walczy o podium w RSMP

Wiadomości / Moto sport

2018.09.20

Z 16 numerem startowym, do rywalizacji w mocnej stawce ruszą Tomasz Kasperczyk i Damian Syty w Fordzie Fiesta R5.

Bądź na bieżaco! Zapisz się do newslettera.