Audi – Świat wirtualny i rzeczywisty
Wiadomości / Wydarzenia / Audi
33 samochody i najnowsze cyfrowe rozwiązania będzie można zobaczyć podczas tegorocznej wystawy we Frankfurcie na stoisku Audi.
W tym roku Audi po raz kolejny zaprezentuje innowacyjne rozwiązania. Zamiast klasycznego stoiska, zostanie przygotowane multimedialne pomieszczenie, pozwalające przy pomocy zmysłów odkrywać cztery wiodące tematy ekspozycji: Audi Sport, quattro, Audi Technologies i Audi ultra. W tym celu, na terenie targów zbudowano specjalny, tymczasowy pawilon. Jednym z głównych punktów ekspozycji będzie najnowsza generacja Audi A4.
„Jeszcze nigdy nasza ekspozycja targowa nie była tak tematycznie jednorodna i tak przekonująca, jak w tym roku. Nigdy wcześniej nie mieliśmy okazji tak szczegółowo objaśnić innowacji Audi. Na IAA 2015 zaoferujemy naszym odwiedzającym więcej przeżyć niż kiedykolwiek wcześniej. To połączenie jest wyjątkowe.” - mówi Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi AG.
Wejście do pawilonu Audi jest początkiem tzw. „experience walk”, korytarza wewnątrz budynku, okrążającego centralny element ekspozycji – model A4. Około 100-metrowa trasa prowadzi odwiedzających przez cztery główne zakresy tematyczne prezentowane na tegorocznych targach IAA: od sportowego DNA marki sygnowanego przez Audi Sport, przez portfolio innowacji - od Audi virtual cockpit do laserowych świateł – pod hasłem Audi Technologies, dalej poprzez wydajnościowe rozwiązania techniczne kryjące się za terminem Audi ultra, aż po historię sukcesu napędu na cztery koła quattro. Innowacyjna forma prezentacji doświadczana przez zwiedzających podczas „experience walk”, ma przemawiać i to dosłownie do wszystkich zmysłów. Poczuć tu będzie można np. lodowy pokój quattro, w którym panuje temperatura minus 21 stopni Celsjusza lub skorzystać z holograficznego okna, które za pomocą tzw. rozszerzonej rzeczywistości - Augmented Reality, łączy cyfrowe treści o technicznych innowacjach Audi z fizycznie wystawionymi samochodami.
Wiele z pokazywanych technicznych rozwiązań, zastosowanych zostało - po raz pierwszy w tej klasie pojazdów – w nowym Audi A4. Auto znajdzie się w centrum ekspozycji. Samochód zostanie ustawiony na środku budynku na obrotowej platformie, będącej jednocześnie częścią wielkiego kompasu. Kiedy wskazówka kompasu obraca się w jedną z czterech stron świata, multimedialna prezentacja przechodzi z jednego świata tematycznego Audi do innego. Inny kierunek spojrzenia w przyszłość ma prezentować - pokazywane również premierowo przed szerszą publicznością, Audi etron quattro concept. Ten sportowy SUV, to perspektywa pierwszego seryjnie produkowanego auta elektrycznego tej marki.
Trzypiętrowy, tymczasowy pawilon Audi o wymiarach podstawy 70 na 55 metrów, postawiono na głównym placu terenów targowych we Frankfurcie – na Agorze. Prace budowlane rozpoczęły się już w połowie lipca. Położono łącznie ponad 200 km kabli i zainstalowano ok. 700 m kw. powierzchni ekranów LED. Przestrzeń ekspozycyjna wewnątrz budynku, to miejsce dla 33 samochodów.
Przypomnijmy, że osobny pawilon Audi budowało na IAA także w latach poprzednich - w 2011 i w 2013 r. W roku 2013 stoisko Audi odwiedziło ponad 800 000 osób./oprac. ns/
Zobacz podobne artykuły:
Autonomiczne pojazdy: wizja przyszłości czy odległa mrzonka?
Wiadomości / Gorące tematy
2024.03.26
Ghostbusters: Frozen Empire z udziałem Mercedesa Sprintera
Wiadomości / Wydarzenia
2024.03.21
Młodych nie interesuje już zrobienie „prawka”
Wiadomości / Gorące tematy
2024.03.19
Zimowe szaleństwa kierujących po alkoholu
Bezpieczeństwo
2024.03.27
Kolejny Memoriał w Wieliczce
Wiadomości / Moto sport
2024.03.27
Nowy SUV Citroena
Wiadomości / News
2024.03.26