7 lat Mazdy w Polsce
Ponad 30 tysięcy zarejestrowanych samochodów, 30 punktów dealerskich i 15 Autoryzowanych Stacji Obsługi.
Przypomnijmy, że Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008. Od tego czasu z autoryzowanych salonów wyjechało na polskie drogi ponad 30 tysięcy Mazd. Największą popularność wśród klientów zdobyły: Mazda6 (10 519 zarejestrowanych egzemplarzy), następnie Mazda3 (9 489 szt.) i CX-5 (4 744 szt.).
„Cieszy nas przede wszystkim ogromny sukces modeli nowej generacji SKYACTIV Mazdy – to zdecydowanie przełom dla marki w ciągu tych 7 lat. Klienci doceniają piękno stylizacji, rozwiązania techniczne, bogate wyposażenie i wysoką wartość rezydualną naszych samochodów. Przyciągamy też coraz więcej klientów z segmentu premium. Analizując zamówienia przewidujemy w tym roku sprzedaż ok. 9 tysięcy samochodów" - podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.
W czerwcu 2008 r. działało 11 autoryzowanych punktów dealerskich i dodatkowo 17 autoryzowanych stacji obsługi (ASO), dziś sieć obejmuje 30 punktów dealerskich i 15 ASO.
Mazda Motor Poland została ponadto uhonorowana wyróżnieniem Polskiego Klubu Biznesu za „Debiut w Biznesie 2008”. W 2012 r. Mazda została laureatem tytułu Superbrands, przyznawanego najsilniejszym markom na polskim rynku./oprac. ns/
Zobacz podobne artykuły:
Wicepremier Gawkowski stracił samochód
Wiadomości / News
2024.04.25
Alfa Romeo - nazwa Milano już była
Wiadomości / News
2024.04.24
Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski
Wiadomości / Gorące tematy
2024.04.23
Majówka 2024 – raport drogowy
Bezpieczeństwo
2024.04.26
Nissan Qashqai E-Power Tekna + – Nadzieja przyszłości?
Testy / Testy
2024.04.26
Wypadek na rajdzie ulicznym
Finanse / Ubezpieczenia
2024.04.25